RundLurt? Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Kos i faan e d med nye og eldre kranglefanter her inne i kveld da? Her er det bedre enn bra!
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 God kveld ditt helvete;) Joda, her i hus har vi fått varmeutseltt. Ikke babyen men jeg... interessant.
RundLurt? Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Faan steiki, d va no i tidligste laget, men ska dokk nu vær så jævli frøøøn, så e d jo sånn d e=0)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Friiiin? Mulig jeg er litt teit her nå, men skjønner om mulig mindre;)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Mer eller mindre, der de bor så handler det om reinsdyr og snø............så hele sommeren sanker de mat og ved, legger seg i iglo og sover til neste sommer igjen.............Er ikke det riktig RundLurt?=)
Ikkelektuell Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Liker det med å kun være våken om sommeren, men resten kan jeg spare meg for, så jeg får finne et annet sted å legge meg inn.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 Jøss har dere fått "breibånd" ute i de dype skogene også:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #12 Skrevet 10. mai 2008 Nei, de står å sykler det i gang...............=)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #13 Skrevet 10. mai 2008 skulle ikke forundre meg!! Kjører ofte forbi det stedet RundLurt bor og det er faktisk et slikt sted som minner om at man passerer en ny tidsalder eller dimmensjon:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #14 Skrevet 10. mai 2008 Aldri vært der, men tror jeg står over da jeg må gjøre innbrudd på museum for å finne noen klær som får meg til tilpass oppe i mengden der oppe=)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #15 Skrevet 10. mai 2008 ulltruser og vedemelsklær er gjenganger blant urbefolkninga der oppe:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #18 Skrevet 10. mai 2008 Hvordan gjør dere det, kjøper en ulltruse i xxl også klipper hull til armene da, litt sånn 2 in 1..........*flire*
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #19 Skrevet 10. mai 2008 eheee det må du spørrre ræva og rundlurt om:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #20 Skrevet 10. mai 2008 Nei, jeg spør deg jeg, for sannheten er vel at du har flere av de der og abonerer på slike hvert halvår tenker jeg...........Så sitter du der inngrodd i truse-tshirt dratt over hode å koser deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå