mei&mi + marcus :) Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hjelpe meg.. Kvapp når jeg plutselig såg en overskrift som gjaldt meg..hehe.. Jepp, jeg er her!! Har forresten fått virus på msn, derfor er jeg ikke der lengre..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 hihi, har prøvd å "rope" på deg før nemlig=P Fikk pm av deg, men posten er full så får ikke svart!! hehe... Huff, hadde fått abstinenser uten msn... Men har jo fjesboken, at jeg ikke tenkte på det;o)
mei&mi + marcus :) Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Å har du?? Har ikke fått med meg det jeg..tydeligvis.. Er for det meste inne på BiM for tiden.. Og fjesbok selvfølgelig, snakkes der??
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 Ja, men da har jeg ikke sett deg her, bare satset på at du kanskje var innom;o) HAr ikke sett at du var gravid før jeg fikk pm, så må jo bare si GRATULERER=) Så gøy! Håper på å komme inn på bim jeg også snart. Skulle hatt mensen forrige søndag, men testene er negativ enda, så får vente å se;o) hihi... kommer over på boken jeg=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå