Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Når man begynner med første kur. Da skalø man begynne på dag 5 i syklusen. Jeg har spottet litt i noen dager nå men venter mensen i morgen. Burde jeg regne første dag av spotting som dag en eller første dag med ordentlig mens?
VirreVirre Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Er ganske sikker på at du skal begynne å telle på første dag med ordentlig blødning, men håper noen kan bekrefte dette for deg. Håper du lykkes i alle fall
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Takk for svar! Jeg har spurt legen også men han kunne heller ikke gi noe klart svar. Synes det er så vanskelig. Har ikke lyst å ødelegge en hel månde fordi jeg valgte feil dag.
jåsjenta Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Du skal regne fra den dagen du får mensen. Spottinga skal ikke regnes med:)
VirreVirre Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 skjønner godt det. Men spør inne på "slitere" eller "ass.befrukting". Der er det sikkert noen som kan svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå