Gå til innhold

Noen som har brukt pergo her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man begynner med første kur. Da skalø man begynne på dag 5 i syklusen. Jeg har spottet litt i noen dager nå men venter mensen i morgen. Burde jeg regne første dag av spotting som dag en eller første dag med ordentlig mens?

Skrevet

Er ganske sikker på at du skal begynne å telle på første dag med ordentlig blødning, men håper noen kan bekrefte dette for deg. Håper du lykkes i alle fall :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg har spurt legen også men han kunne heller ikke gi noe klart svar. Synes det er så vanskelig. Har ikke lyst å ødelegge en hel månde fordi jeg valgte feil dag.

Skrevet

Du skal regne fra den dagen du får mensen. Spottinga skal ikke regnes med:)

Skrevet

skjønner godt det. Men spør inne på "slitere" eller "ass.befrukting". Der er det sikkert noen som kan svare

Skrevet

oi, takk!! Visste ikke engang om de forumene jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...