Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Det blir man visstnok av dette: http://www.melanocorp.com/?gclid=CLHdu4rinJMCFQyD1Qodsm91ng Høres da vitterlig ut som om det er verdt et forsøk jenter;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Synd det er pinse, og butikkene ikke åpner før tirsdag.... Eller er det å få kjøpt på 7/11??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Sikkert om en stund;-) Men ellers så er det bare å bestille seg noen shots på nett! Om det er sånn at det faktisk ikke gir bivirkninger annet enn litt kløe rundt stikket og man er beskyttet mot skadelige stråler, så høres det faktisk ikke så ille ut synes jeg. Det finnes verre saker man kan få kjøpt på nett!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 "Tre ting på engång, men det går ju icke!" På dårlig svorsk dialekt........... Men tenk om det går da!!!
Gummelillan Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Har hørt om bivirkninger som forhøyet blodtrykk og om dødsfall... Så jeg tror jeg får sverge til litt selvbruningskrem også i fortsettelsen, jeg ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2008 Ooops, det var ikke bra! Jeg leste bare inne på en eller annen legenettside og det er jo ikke så kjent her i landet ennå. Men noe dritt er det jo som regel med alt en putter i kroppen!! Jaja, da får vi skape kåtheten ved rett og slett oppholde oss mye i solen, og tenke at vi blir slanke av resultatet av all solenergien:-) Ikke dumt det heller:-)
Gummelillan Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Nei, og det kunne jo hende det ble som; tok du for mye Møllers tran...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2008 Tenk å endt opp som en som ble mørkebrun da..........sånn som hun gamle blondina i Alle elsker Mary............hjelpeseg:-)
iznogood Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Når jeg så overskriften - så var jeg helt sikker på du ropte på meg :-) Jeg følte meg fullstendig truffet av beskrivelsen :-) (og litt rystet over at du visste om at... eh... men det er jo vår - så det var kanskje innlysende) Og så var det bare om melanocorp...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2008 Hahahahahahahaha..................nå ler jeg med RÅÅ latter!!!! Du er morsom:-))) Men det er jo sånn vi er - er det ikke???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Ha ha ha ha ha........ Den var bra.... Jeg tenkte heller ikke på at det lå et sjult opprop i overskriften:o))
♥Snulder Skrevet 17. mai 2008 #13 Skrevet 17. mai 2008 Wups...trodde ett lite sekund at dere snakket om meg jeg... Men....NEI det var det ikke nei;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2008 Det er artig å observere at voksne jenter med bein i nesa har så mye selvtillit at dere trodde det handlet om dere:-) Det liker jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå