Gå til innhold

Nå er russebestyret igang...


Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

I går når jeg gikk til jobb og ante fred og ingen fare kjørte en russebil forbi meg. De roet ned farten, og ut vinduet kom et VANNGEVÆR. Jada, jeg ble neddynka så arbeidsklærne mine ble kliss våte. KJempekjekt.

 

Rett nedenfor oss har vi også en rundkjøring, og HVER gang de kjører gjennom den rundkjøringen driver de og tuter og styrer. Hva er egentlig vitsen med det?

 

Og om en time eller to parkerer de nok bilene sine i garasjeanlegget som ligger 100 meter herfra, setter musikken på full guffe og bråker og hyler....

 

Hm, andre som begynner å bli lei russen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært lei de i minst 8 år, he he:)

 

Jeg ble spruta på med vann på vei hjem fra jobb her om dagen også. Veldig festlig. Bare glad det ikke var noe annet enn vann jeg.

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

JA det er bra... Men ikke noe kjekt å komme på jobb med våt uniform og uten skift...=/

Skrevet

Ser sjeldent noe til russen jeg annet enn på 17 mai.. Ser bare en og annen russebil kjøre forbi fra tid til annen.. Ikke hører jeg noe til dem heller.. Russen her er vel kanskje generelt snill.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...