grå :) Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 skal handle solkrem som skal ha høy faktor pga brannskade, men hvor høy er høy? hmmm holder det med 20 feks? æsj. liker konkrete beskjeder jeg.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hadde gått for sunblock jeg da tror jeg..
grå :) Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 kanskje det ja. hun skal jo være ute med båt også så sola blir sterk. da er det kanskje beste med sunblock ja. takker
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Det kommer an på om det er en gammel eller ny brannskade.. Jeg har brannskade på ryggen.. ikke noe som synes noe særlig nå.., bare noen få arr etter blemmer.. Men der bruker jeg 15 på meg selv som regel, blir fort brent der.. ( sikkert blitt tynnere hud).. Noen ganger bruker jeg ingenting.. rett etter skaden var "helet" så brukte jeg 30 eller noe vel.. =)
MamiMaribel Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Jeg vil på det sterkeste anbefale så høy faktor som mulig. minst 50. (og tro det eller ei; man blir like brun som med 20:-)) På brannskader vil jeg tro det ikke kan bli høyt nok, men for barn generelt bør man vel bruke så høy faktor som mulig. 20 er ikke høyt med mindre man har god, mørk hud.
grå :) Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2008 skaden kom i desember som var så den er rimelig ny. den er jo grodd fint, men kan sees hvis hun blir kald eller feks gira opp når hun gråter. det er et ganske stort område (store deler av magen, noe hals, litt rygg og hele undersida av ene armen).
MamiMaribel Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Stakkars, det hørtes vondt ut! (ja, jeg skulle liksom logge meg av, men lillebolla kvikna til, så da ble det ikke senga på meg allikevel:-)
grå :) Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2008 ja, vi unngikk bare så vidt haukeland... hehe kjent fenomen det der. får håpe hun finner roen snart så mamman får henta seg litt inn igjen
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Da hadde jeg tatt på sunblock ja... Spesielt siden skaden er så ny...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå