Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Hva er det mest irriterende foreldrene kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Er det det dere tenker på som jobbe i barnehage altså.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 -Umerket klær -Foreldre som tror at deres barn alltid er uskyldig og rakker ned på andre sine barn (ja, det er faktisk de som gjør det!) -ikke tar med rette typen klær i forhold til vær. -ikke har orden i skiftetøyet
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 -Foreldre som henter forseint gang på gang, vil hjem fra jobb når vi er ferdige vi også! -Ikke merke klær
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 De som ikke har nok skiftetøy eller som ikke har riktig tøy i forhold til vær. Gud så mye tid vi bruker på å lete frem klær osv.... De som ikke leser infoen de får og blir like overrasket hver gang det er karneval, tur , en lapp som ikke er levert.osv. ( de samme foreldrene det gjelder hver eneste gang) De som ikke forstår at vi ikke kan være nær hver og en av barna på samme tid og dermed forhindre alt av slåing, dytting, klyping og biting på en småbarns avdeling. Men de foreldrene er av de sjeldne:) Stort sett er alle foreldre kjempekoselige, om enn noe surrete...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Foreldre som lever klart syke barn, og blir sint når barna ikke kan være i barnehagen. Her er snakk om foreldre som krangler fordi man forteller at barnet demmes med feber på 39-40 grader og som tydelig bare har godt av å være i senga ikke kan være i barnehagen. Eller som blir sur når man ringer fordi barnet deres er sykt og må hentes. (Og da snakker jeg om klare tilfeller som når de har kasta opp flere ganger, har veldig høy feber og nedsatt allmen tilstand eller skikkelig diare.) Jeg har til og med opplevd foreldre som er sure fordi de måtte holde hjemme når barnet hadde røde hunder. Påsto at legen hadde sagt at barnet kunne være i barnehagen det.......... (ja jøss.) Ringte eier av barnehagen (familiebarnehage) og klaget over at vi nektet barnet å være der fordi det var i litt dårlig form. For å få henne til å fortelle oss at vi måtte ha barnet i barnehagen. Merkelig nok var hun helt enig med oss når vi fortalte hva som feilte barnet. hehe. Ellers er det slitsomt når foreldre ikke merker klærne og så blir sure fordi vi ikke har full oversikt over hvem som eier hva.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Ha ha signere deg over meg her. Foreldre som er sure fordi vi har mista en umerka sokk feks. Ja jøss jeg har oversikt over alle sokkene de 18 barna har på seg til enhvertid........ VI har også hatt foreldre som kjefter oss ut når barna er blitt syke. Jada, jeg ville også gått på jobb med diare og 39 i feber lissom... Noen er bare så utolig selvopptatte. "JObben min er viktig" Ja jøss, det er ikke min.......... De som har åtte uker ferie selv men har barna i barnehagen utenom tre uker de må ha ferie. "For det er jo så kjedelig hjemme" Noen ganger undrer det meg at folk får barn....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Det jeg syns er irriterne er at foreldra kan levere da bhg åpner, og hente rett før stening, noen barn har altfor lange dager hver dag. Har også sett foreldre komme med shoppingposer osv, det syns jeg er drøyt! Også da klokka nærmer seg stengetid, og foreldre bruker laang tid på og kle på ungen og komme seg ut av bhg da de er de siste... Gjør det noe om vi ansatte får gå ti min før en dag? Også, de barna som har halv plass, noen foreldre karer f ikke og følge den lista DE har levert. Er det mulig? Så det vil si at barnet har flexi-tid i bhg. Selv om barnet er sykt på en dag det skal komme, kan de ikke ta det igjen på en annen dag. som at jeg skulle tatt meg fri på onsdag feks siden jeg ikke var helt i form på lørdag... Hellooo?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå