Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 og langbordet er klart for deilige middager med gode venner, familie og gode naboer. Det er hyggelig å stelle i stand til koselige lag og hyggelig å stelle i stand ute. Det er jo der vi lever hele sommeren. VI er nesten ikke inne, men bedriver det meste ute på terrassen o g i hagen. Vi er inne og sover, dusjer og gjør et par andre ting også;-D Ellers så er hele gjengen her i huset utemennesker som trives i luften og solen. Og å gå ut sen kveld, når alle sover, nyte stillheten og se på stjernene, det er rene meditasjonen og det fyller opp batteriene og gir god nattesøvn:-)
Gummelillan Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Jepp, sene kvelder på terassen etter ungene er i seng og med vinglass i hånden og pledd rundt min alltid alt for frossne kropp. DET er lykke det ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Ja det er lykke;-) Og sitte der med vinglasset og tenke over dagen som har gått og glede seg over at en er så heldig som en er:-) Det er en god avslutning på en fin dag:-) Idag kjenner jeg at det koker i ansiktet og på kroppen. Masse sol og nesten litt sydhavs-følelse:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Her er det et svare strev å få guttene inn når det nærmer seg sengetid. Ut -var et av de første ordene til Knerten. Og god mat med vin til, med gode venner, kan det bli bedre???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 Nei, det kan det vel nesten ikke:-) Naboene som var her på grill i kveld hadde besøk av barnebarnet sitt som er bare tre måneder yngre enn lille rosa (og de er bare noen år eldre enn oss;-) De to små har showet og danset og spist og badet og syklet og tullet og gjemt seg og hylt av glede:-) Det er jo bare herlig å få oppleve:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 He he he he syns jeg ser, de er til å spise opp:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2008 Ja virkelig:-) Og så mye latter som de produserer hos oss rundt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå