Gå til innhold

Nå er sesongen igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

og langbordet er klart for deilige middager med gode venner, familie og gode naboer.

Det er hyggelig å stelle i stand til koselige lag og hyggelig å stelle i stand ute. Det er jo der vi lever hele sommeren. VI er nesten ikke inne, men bedriver det meste ute på terrassen o g i hagen.

Vi er inne og sover, dusjer og gjør et par andre ting også;-D

Ellers så er hele gjengen her i huset utemennesker som trives i luften og solen.

Og å gå ut sen kveld, når alle sover, nyte stillheten og se på stjernene, det er rene meditasjonen og det fyller opp batteriene og gir god nattesøvn:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, sene kvelder på terassen etter ungene er i seng og med vinglass i hånden og pledd rundt min alltid alt for frossne kropp. DET er lykke det ;-)

Skrevet

Ja det er lykke;-)

Og sitte der med vinglasset og tenke over dagen som har gått og glede seg over at en er så heldig som en er:-) Det er en god avslutning på en fin dag:-)

Idag kjenner jeg at det koker i ansiktet og på kroppen. Masse sol og nesten litt sydhavs-følelse:-)

Skrevet

Her er det et svare strev å få guttene inn når det nærmer seg sengetid.

Ut -var et av de første ordene til Knerten.

Og god mat med vin til, med gode venner, kan det bli bedre???

Skrevet

Nei, det kan det vel nesten ikke:-)

Naboene som var her på grill i kveld hadde besøk av barnebarnet sitt som er bare tre måneder yngre enn lille rosa (og de er bare noen år eldre enn oss;-)

De to små har showet og danset og spist og badet og syklet og tullet og gjemt seg og hylt av glede:-)

Det er jo bare herlig å få oppleve:-)

Skrevet

He he he he syns jeg ser, de er til å spise opp:o))

Skrevet

Ja virkelig:-)

Og så mye latter som de produserer hos oss rundt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...