Nosa Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Reiser til Spania i neste måned og har en baby på 3-4 måneder. Lurer på om man får kjøpt ammeinnlegg som er behagelige der nede?! Eller om jeg bør kjøpe med fra apoteket herfra.
Miss Foster Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg kjøpte mine på Carrefour (varehuskjede), men ellers så har de også ammeinnlegg på apotek (men da blir det dyrere). Du kan også gå på Prenatal - hvor de også selger det. De fra Carrefour var billige og helt greie for min del.......
Nosa Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Takk for svaret! Er avhengige av de, det renner av meg, kijpt hvis jeg måtte kjøpe med fra Norge, regner med de fra Carrefour holder lenge. Er nærmeste varehus for oss så det blir greit! Takk igjen!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg hadde med meg fra Norge til 2 uker der nede. La det bare i vognen så jeg slapp å ta det i baggen. Det tar jo litt plass de eskene. Anbefaler de innleggene med silikon, kjøpt hos bandasist - litt dyre, men de beste!!!
Nosa Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 For tre uker blir det 9 bokser, regner med de holder lenge de jeg får kjøpt der nede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå