Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at babyer ikke skal oppholde seg i solen,har ei på 10 mnd.og det er ikke lett å ha de i skyggen hele dagen i dette fine været.Lurer derfor på valg av solkrem og med hvilken faktor?Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:-)

Gutten vår er snart 8 mnd å vi bruker Cosmica sollotion for barn, som kun inneholder partikkelfilter så det ikke kommer noen stoffer inn i huden på barnet. Ligger bare å overflaten. Blir heller ikke borte av vann.

Er solfaktor 25.

Skrevet

Vi kjøpte babyline sin siden den serien kom ut som best i test. Men syns det er litt vanskelig å få den skikkelig ut over huden. Litt seigt på en måte

Skrevet

Har også brukt babyline. Den er seig pga den inneholder fysisk filter, som reflekterer sollyset vekk slik at huden ikke blir brent.

Nå i sommer er min halvannet år, og jeg har kjøpt aco kids faktor 30 i tillegg, den er med kjemisk filter. Den type filter er bedre når barnet begynner å bevege seg mer i solen, beskytter bedre mot å bli brent. (i følge damen på apoteket, hehe).

Skrevet

kom akkurat til å tenke på en ting;

bruker dere solfaktor på barn som bare er noen mnd gammel?

Som ligger i vogna altså?

Har alltid vogna i skyggen da.

Skrevet

Min er født på forsommeren, så han lå alltid nede i vogna og i skyggen da han var baby. Brukte ikke solkrem da. Nå beveger han seg mye mer, hehe, og må smøres inn ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...