Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Vet at babyer ikke skal oppholde seg i solen,har ei på 10 mnd.og det er ikke lett å ha de i skyggen hele dagen i dette fine været.Lurer derfor på valg av solkrem og med hvilken faktor?Takker for alle svar!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hei!:-) Gutten vår er snart 8 mnd å vi bruker Cosmica sollotion for barn, som kun inneholder partikkelfilter så det ikke kommer noen stoffer inn i huden på barnet. Ligger bare å overflaten. Blir heller ikke borte av vann. Er solfaktor 25.
atsjo Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Vi kjøpte babyline sin siden den serien kom ut som best i test. Men syns det er litt vanskelig å få den skikkelig ut over huden. Litt seigt på en måte
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Har også brukt babyline. Den er seig pga den inneholder fysisk filter, som reflekterer sollyset vekk slik at huden ikke blir brent. Nå i sommer er min halvannet år, og jeg har kjøpt aco kids faktor 30 i tillegg, den er med kjemisk filter. Den type filter er bedre når barnet begynner å bevege seg mer i solen, beskytter bedre mot å bli brent. (i følge damen på apoteket, hehe).
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 kom akkurat til å tenke på en ting; bruker dere solfaktor på barn som bare er noen mnd gammel? Som ligger i vogna altså? Har alltid vogna i skyggen da.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Min er født på forsommeren, så han lå alltid nede i vogna og i skyggen da han var baby. Brukte ikke solkrem da. Nå beveger han seg mye mer, hehe, og må smøres inn ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå