Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 har en sønn som nærmer seg 8 mnd. jeg slutta å amme da han var rundt 6 mnd fordi jeg hadde så lite melk og han ville heller ha nan. men jeg har fortsatt melk, og igår så prøvde jeg å amme han igjen, fordi han alltid likte å kose seg der da han var trøtt, og da roa han seg alltid. han likte det fortsatt, og sovna nesten med en gang når jeg prøvde igjen i går.. tror dere at det blir "feil" for han at jeg først hadde kutta ut amminga og så begynne sånn med "kose-amming" på morran og kvelden?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Om han vil ha og du vil amme så er d jo bare å KOSE dere:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Enig der=) Så lenge han vil ha og du vil amme så kos dere i vei=)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 samme her som hos deg HI, men han vil ikke ha i det hele tatt lengre.. han la seg til her om dagen, men når jeg prøvde ville han ikke:( litt trist da.. men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå