Maud Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Håper du og den dritdeilige babyen har kommet dere av flyet og hjem til resten av den dritgreie familien. Tenker den store gutten og den litt mindre søsteren syntes det var fint å se lillebroren sin. Jeg blir stadig rørt av hvor glade søsken er i hverandre. Ser det daglig her - at storebror og lillebror forguder hverandre og minstesnupp er jammen invitert inn i varmen hun også. Så det i går hos tebekaa også, der to flotte store snupper forgudet den søte lillesøsteren sin :-D
Gummelillan Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Ja, her venter vi spent på hele historien om det lille dritgreiunderet ;-) Har jo fått litt info fra Phantomet allerede, men nå ønsker vi hele historien da! Sånn at vi med litt sånn lyst-på-søt-liten-baby-for-jeg-er-da-ikke-heeelt-ferdig-enda-?-følelse i maven kan få kjenne på hvordan det er? Stooor klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hei dere, Det var rørende å komme hjem! Det var så deilg å lukte på de store ungene mine, ta på dem og snakke med dem. dritgreigutten gav meg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang klem, og dritgreijenta var sjenert kjempelenge, før hun plutselig ikke ville slippe taket. hun astt på fanget mitt og nektet å flytte seg. Hun er ikke et fangbarn i det hele tatt, men denne dagen kunne hun ikke få nok... deilige ungene mine!!! DE har tatt imot den nye lille reka med iver og helt vanvittig varme og nærhet... Jeg er rett og slett mamman til unger fulle va kjærlighet til hverandre og det er en lettelse og en ufattelig glede for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå