en liten og en stor! Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Har lett og lett etter brudekjoler for oss med mage, men synes ikke jeg har funnet noe som passer mn smak. Skal ha en enkel sermoni, og lette etter en enkel kjole. Nå har jeg funnet den! Tipser gjerne om det svenske nettstedet 4mom.se Her har de det meste for gravide, mye fint! Ikke bare brudekjoler!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Er også gravid og på kjolejakt... d er virkelig ikke lett..kikket litt på siden du anbefalte, og fant en der som jeg synes var fin (med perledetaljer). Men synes d er litt skummelt å kjøpe uten å få prøvd den først, og få sett den m "egne øyne".. Synes den kanskje så litt tynn og gjennomsiktig ut.. Hvilken kjole har du valgt?
en liten og en stor! Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Var nok den samme... Med perledetaljer foran! Har allerede bestilt den, venter i spenning! Er jo lett og returnere den om den ikke skulle passe. Har iallefall IKKE funnet noen bedre kjoler som kan kle meg. Var inne på finn.no og lette etter brukte, men de falt ikke i smak. og vi skal ha det helt enkelt, så da vil jeg ikke bruke 5-6 tusen på kjolen heller... Venter spent! Er ialle fall plass til mage! Kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå