Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen kom ikke sommeren tidlig i år også. Fra studietiden husker jeg det som om hver eneste mai var fyllt med sol, varme og lange lesedager ute i gresset. Etter at eksamen var over, regnet det ;-) Kan hende at hukommelsen spiller meg et puss da...

Nå er det i hvert fall sommer i det sørlige Norge og det er deilig! Jeg er litt varm på skuldrene etter å ha holdt på i hagen, barna har hoppet på trampolina og hatt vannkrig på gresset. Jeg er helt klart et sommermenneske og trives når det er varmt :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hoppet på Phantomets trampoline i dag vi. Kjempegøy! Og så invitert oss selv på middag til de også. Veldig deilig og alltid trivelig. Men der var det en dame da som ikke var såå glad for det fine og varme været... ;-)

Skrevet

Hmm...hvis noen klager på for mye sol, så kan jeg anbefale en tur nordover. Vi kan skryte av 1 (EN) hel varmegrad! Heldigvis ser det ut til at det er ferdigsnødd for idag! :)

Skrevet

Vi har nytt sommeren i dag, vi og. Med gode venner som kommer fra det store utland. Barbente barn, kappkjøring med trillebår, grill, kaker, is, latter og en noe mutt 11 åring som synes hun er for stor til alt... Heldigvis tok vi med Ipoden slik at hun kunne mure seg inn i sin egen verden...

Livet er definitivt mye bedre når sola skinner,og rustne kropper tines av varmen, ikke sant??

Skrevet

Ja, akkurat som i barneårene, da skinte solen hele sommeren ;-)

Det er deilig med varme dager, energien stiger i takt med humøret (stort sett;-)

Idag har jeg plantet masse ute på terrassen, skal sette meg og nyte synet med en kopp kaffe. Neida, livet er slett ikke verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...