Gå til innhold

Sleipe menn på "vift"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte nettopp på døren her hjemme. Jeg trodde det var min kjære som hadde glemt nøklene, men nei da. Det var en som utga seg for å være pianostemmer fra Drammen og som lurte på om jeg ikke hadde behov for å få stemt et piano eller kjente noen med piano i nabolaget?! Hæh? Klokken er over ni på pinseaften. Jo, jeg tror virkelig at jeg inviterer deg inn jeg og ber deg stemme både dette og hint. NOT! Hjalp jo ikke at fyren så ut som han drakk ei flaske rødsprit om dagen og hadde buksen heist godt opp under armene og rullingsen på innerlomma ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det må jeg si var bra arbeidstid.

Når jeg tenker meg om så er det visst et piano på politihuset som trenger og stemmes:o))

Nope, han skulle vel se om du hadde lommeboka di liggende i gangen eller noe sånt tenker jeg...

Men du er vel ikke den rette å prøve det trikset på, virker ikke særlig lettlurt...:-D

Men skal ikke se bort i fra at noen faktisk lar seg lure, jeg slutter aldri og bli overrasket over hvor dumme enkelte er i den forbindelse....

Skrevet

Næmmen, så innmari synd at ikke du hadde piano da Gummis;-D

Han hadde sikkert ikke tatt SÅ mye for å stemme det!!!!

Hahahahahahahaha...................noen er bare rett og slett så desperate at de rett og slett begynner å stemme pianoer sånn i hytt og banan!!!

Hva er det neste liksom?

Men han skal ha for initiativ og fantasi da:-D

Skrevet

Jepp, men nå sitter jeg da og ser meg litt sånn skremt omkring. For terrassedøren på baksiden av huset sto jo oppe på vidt gap, så plutselig ser jeg jo for meg at han hadde en kollega med seg som lurte seg inn bakveien... Hm, spørs om jeg ikke har lest for mye krim ;-)))

Skrevet

Hadde noe sånt kommet hit,ja da hadde jeg slett ikke stoppa bikkja.

Da tenker jeg han hadde fått stemt sine egne toner...

Glad jeg bor her,og slipper oppleve mye sånt.

Syns det er skummelt jeg.

Skrevet

Pianoet er på plass det. Men jeg sto over det rasende gode tilbudet, jeg da. Venter til julaften i stedet. Tenker prisen er enda lavere da ;-)

Skrevet

Ja da får du stemmingen for en fylt Kong Haakon sjokolade:-)

Skrevet

Du får sjekke alle kleskap ol.l da vet du....

Nei da, tviler på at han var smart nok til det.. Krim kan man aldri få nok av..... Men det er klart at det påvirker tankene i slike situasjoner.

Men da inntar du bare en slik inpektør Gadget rolle.....Og så er du hovedpersonen i krimen din da:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...