Tommage♀♂ Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Skulle handle i dag, men etter å ha vært en tur på lekebutikken gikk vi til mine foreldre, og der ble vi i hele dag. Etter kveldsmat og dusjing av ungene kom jeg på at jeg ikke hadde melk, og måtte dra ungene ut i pysjen for å haste ned på Statoil... Tenkte at bleiene holder en dag til, og kjøleskapet er nesten tomt=/ Faen faen Pinsen ja...
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Haha, så det er IKKE du som har ribbet butikkene i dag med andre ord;)
grå :) Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 jau. glemte hundemat vi så håper hun spiser det hun nekta spise før. hvis ikke må jeg låne peeng så vi får reist på bensinstasjonen :/ jaja. det ordner seg. takk og lov for venner og bensinstasjoner
Tommage♀♂ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Nope=/ Håper det ligger litt ekstra bleier hos mamma..! Ungene skiter etter hvert måltid, så det går uante mengder bleier her. KANSKJE dette er en gylden mulighet til å få storesøster bleiefri, hehe;)
3 blå Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Takk og lov for at jeg ikke er alene om den tabben der... Kjørte inn på hytta i dag og tanken var at jeg skulle handle på på hjemvegen. Men det jeg ikke hadde fått med meg var at butikkene stengte 4. Oi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå