Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Mannen blir så fort fornermet. Det er så slitsomt, for er jeg i dårlig humør/form en dag, og ikke har all verdens med innlevelse i samtaler, ting vi gjør ol så blir han kjempe sur. Kan ikke forstå hvorfor han er så nærtagen som han er altså.. Som nå feks; han ble sur og fornermet for at jeg ikke hadde nok innlevelse i å finne ut hva vi skulle spise?! Jeg har vært dårlig i hele dag, har ikke spist så mye mat, og er generellt tappa for energi. Er det mulig da.. ? Møkkamann!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 min blir fort "dårlig" og sur også..for småting... ikke slik som du sier med mat osv, men kan reagere feil på noe jeg sier til han osv... og rett og slett, han er deprimert...Alt er feil på en måte, og det er rett og slett vondt for han som han sier.. men han er for "stolt" til å gjøre noe med dette... han har gode dager også, plutseli kommer de dårlige dagene.. og de varer også et par dager... er utrolig slitsomt, og vondt rett og slett, føles ut som det aldri har noe ende plutseli... så føler med deg....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Det er så slitsomt. Utrolig irriterende. Men min har i alle fall evne til å gå inn i seg selv og faktisk se at han overreagerer. Det er bedre nå enn hva det har vært. Også er det sårende at det som for eksempel var ment som et kompliment, blir vridd om til noe negativt. Har vært ganske lei av å gå og passe kjeften min til tider, så jeg har sagt fra. Og du som skriver at din er deprimert; det er noe drit å vite hva som er grunnen, også gidder han ikke gjøre noe med det. Det var slik her før, men heldigvis ikke nå lenger. Det blir et lite nederlag for dem, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå