Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 ...dag 100.. har altså ventet 100 dager på mensen... tror dere jeg er forbanna eller? må være no steike gale med meg... Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 prøvd sånn b-vitaminer ting? eg hadde nesten 50 dager å eg e nede på 29+....
Juicy med spirer! Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Huff, så kjipt! Venter jeg også, er på dag 115 i dag! Forrige uke var jeg hos gyn og fikk påvist pcos, det kan jo kanskje være det du også har? Har du pratet med legen din? Utrolig frustrerende å vente sånn..... Vet alt om det!
Raff Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 100 dager er ingenting. Jeg har ventet 138 dager etter at jeg sluttet med p-pillene. Har du hatt regelmessig syklus tidligere. Hvis du er på slankeren kan du miste mensen, eller dersom du har begynt å trene veldig hardt. Dersom du på andre siden er svært stillesittende, litt godt i hold, har uønsket mye hårvekst, kan det være PCO. Synes uansett du burde ta en tur til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå