sisilia Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 den er full av virus....men jeg må ha dette inn med teskje hehe....
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Dersom du ikke vet det, få noen som KAN det til å gjøre det for deg. Det er ikke noe man bare setter seg ned og gjør. Det sletter ALT på maskinen, og da mener jeg virkelig alt! OGså systemvaren. Og denne må du ha på CD for å kunne legge inn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå