meg & to små vampyrer Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 I det siste har flere av kontaktene mine startet samtaler med meg som kun er en link. Regner med at dette er noe bøll om kun det kommer. Men er det min msn som bøller da? Eller de andre sine?
1kar&1møy&meg™ Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 de andre sine og de vet ikke om det selv så advar dem om at de kanskje har et virus, og ikke fall for fristelsen til å trykke på linken!! (ikke uten å spørre dem om de har sendt deg noe iallefall)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Nei, erru gæern, jeg trykker ikke på de;) Men skal advare de jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå