Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

eg skal vera forlovar og treng nokre gooood tips til ein vellykka dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner du noen som er fotograf eller som er flinke til å ta bilder? Da kan dere evnt. få denne personen til å ta bilder av dere den dagen, så kan dere lage album til bruden og gi i gave.. Er det en person som har mulighet til å være med dere litt rundt så får dere noen situasjonsbilder også..

Hadde vært koselig å lage mat hjemme hos en av dere, billig og hjemmekoselig..

Dansekurs har blitt populært (jeg er ikke spesielt fan, men...)

Lage en cd med hjemmeskrevet sang/tekst, som spilles i bryllupet.

Jeg er veldig dårlig på dette.. Eneste jeg vil si er at du burde gjøre noe som alle kan ta del i, ikke bare brud og forlover.. Prøv å gjøre masse selv, så det ikke blir for dyrt.. Man skal jo også betale for seg selv den dagen, så det kan fort bli for dyrt for noen.. Mange forlovere gjør den feilen at de planlegger så store/dyre greier at mange ikke får råd til å være med, og da blir det ENDA dyrere for de som er med..

Var vel ikke mye til hjelp her, men lykke til=)

Skrevet

Jeg skal også være det nå....

-hva med tapaskveld, alle får hver sin oppskrift på en tapasrett, så lager man det sammen.

-lage kalender til brudgommen;o) dette skal vi... tar 12 forskjellige antrekk og lager kalender til brudgommen. Får hjelp av venninner som er flinke til å ta bilder og av ei venninne som er makeup-artist. Bare fantasien setter grenser.

-på at type ark, som passer i et felles album så kan alle venninnene skrive noe personlig eventuelt klister bilder eller hva en måtte ønske til bruden. Samles inn på dagen og gis til bruden

-det finnes mange aktører som har spesialisert seg på dette. Vi skal bruke en der vi skal klatre,rappelere, gå over hengebru, kjøre stolheis osv, blir nok gøy!

-dansekurs

-strippekurs

-bar/drinkmixkurs

-lage keramikk på keramikkversted.

-leie lavo i skogen og lage aktiviteter der...

-kjøre go- cart

-paintball

-vannski, tube osv...

-spille volleyball og grille

- pakkelek

lykke til! Ikke lett det her... går og grubler om dagen selv jeg;o)

Skrevet

GOD MORGEN!

Min kjære søster var forlover for meg sist sommer, og jeg hadde et fantastisk utdrikningslag.

Jeg ble vekket av en mengde "gale" damer på senga kl ni om morgenen. Fikk beskjed om å ta på badedrakt innom klærne mine og ble leid ut i en bil. Ble kjørt til ei strand der det var dekket frokost på plena. Etter litt mat (og champagne), kom en kamerat kjørende med båten sin og jeg måtte henge etter i en ring...Knallartig! (De var veldig forsiktige så det var aldri noe risiko for liv og helse)

Deretter fikk jeg dusjet og kledd på meg før vi igjen satt i bilen.

Etter et kvarters tid stoppet vi ved en bensinstasjon og der hadde noen av damene gjort klart "fotbehanding" til meg. Så rett ved hovedveien satt jeg og tok fotbad, tåneglene ble lakkerte og føttene massert ig smurt etter alle kunstens regler.

Etter nok ei stund i bil stoppet vi på ny og der var det ansiktsbehanding som stod for tur. Dette også i en provisorisk spa- stol (les: campingstol).

Etter alt dette ble jeg sminket og ordnet litt og så gikk turen til en botanisk hage der det var picnic i det grønne. Her hadde de laget masse oppgaver som jeg måttte løse og vi hadde det veldig koselig.

Her ble jeg så påkledd MC-utstyr og hentet av en "fremmed" mann på den lekre sykkelen. Vi kjørte i over en halvtime før han slapp meg av ved veien. Der var det selvfølgelig ingen, så det var bare å vente på neste trekk..

Ble tilslutt hentet og etter en liten drikkestopp underveis, ble jeg kjørt til fjells. Vi endte opp på hytta vår, der vi skulle være resten av kvelden og natta. Her lagde jentene hver sin tapasrett. Vi pratet, lo og ikke minst drakk vin, ispedd masse artige oppgaver utover. Nevnes kan natursti, stafett med ballong, mariekjeks. plystring osv, "beat for beat"-konkurranse osv.

Hadde en vanvittig artig dag og våknet til luktet av egg og bacon neste morgen... Helt perfekt!

Alt var gjort gjennom bekjentskaper og på en "billig" måte. Eneste var at jeg fikk gavekort på spa av jentene til å bruke rett før bryllupet.

Det at de hadde lagt seg i selen og gjort alt selv betydde mye mer for meg enn om de hadde brukt altfor mye penger på andre aktiviteter.

Kanskje fikk dere begge noen tips?

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...