Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Sambo og jeg tenkte at det hadde vært koselig og gått ut og tatt en kaffe, så jeg ringte min kjære bror for å høre om han ville være barnevakt. Samtalen gikk omtrent sånn her : Jeg: Hei, har du noen planer i dag? Han: Nei, jeg er hjemme, åssen det? Jeg: Jeg lurte på om du ville sitte barnevakt. Han: Nei, egentlig ikke. Jeg er sjuk, det er derfor jeg er hjemme. Jeg: Åja, hva feiler det deg da? Han: Jeg vet ikke, pollenallergi eller noe. Det renner av øya mine når jeg går ut, så det kan jeg ikke. Hehe Nå vet ikke jeg åssen det er og ha allergi altså, men broren min er en liten snodig skrue fra før av, så om han tror det er smittsomt, så skulle det ikke forundre meg
1 høne i haneflokken-født Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 er nok veeeldig ubehagelig for han å bevege seg utendørs da
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Hehe Ja. Men han er så samvittighetsfull, og kjenner meg så godt, at dersom han faktisk ikke vil, så sier han det. Og han sa etterpå "unnskyld altså, men bare spør neste gang, jeg sitter gjerne barnevakt". Så det var nok ingen unnskyldning heller, stakkar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå