coscos Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Vi skal ha bursdagsselskap for familie og venner på mandag, og da fryseren allerede er rimelig full, har jeg ikke fått mulighet til å bake noen på forhånd. I dag har det blitt sukkerbrød, sjokoladekake og daim-kake. Nå hadde jeg tenkt å gå igang med Oreo-kake, men nå som jeg skulle sjekke oppskriften på PC'en, oppdaget jeg at jeg hadde glemt å kjøpe hvit sjokolade :-( Så, da får jeg bake den kaken en annen gang. Imorgen så blir det pynting av kaker og muffins, og så får jeg se om det blir tid til en kake til. I dag har lille M bare sovet 1 gang, så det var en strek i regningen. Men, det var jo fint å nyte dagen ute, i stedet for å stå inne. I morgen får jeg heldigvis barnevakt, så da kan jeg stå på litt mer (bare ikke varmen slår meg og kremen ut...). Ja, ja, bare en liten pause fra bakingen. Jeg får gå tilbake til kjøkkenbenken nå.
Maud Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Det er i hvert fall ingen tvil om at den lille mannen får en alle tiders bursdagsfeiring! Jeg tar av meg hatten for deg og gleder meg til restelag på tirsdag :-)
Gummelillan Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Den Oreo-kaken har dere skrevet om før og høres da veldig deilig ut. Legg ut oppskriften en dag da når feiringen er over og du har litt bedre tid. Og lykke til med forberedelsene!!!! Høres ut som du har mer kon troll en de fleste. Her har de siste bursdagene hatt en lei tendens til å bli sponsa av Toro...
Maud Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Det blir gjerne Toro her også. Jeg liker å bake jeg, men det blir alltid så mye stress rundt bursdager. Ungene synes det er bra bare det er sjokoladekake og da er det greit med Toro :-D
Dailis Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Toro er en kjekk og lettvint løsning. Jeg har en stygg tendens til å bake for mye...... Den oreokaka hørtes god ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå