Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hushjelp: bruker dere svart hushjelp? Hvor ofte har dere hushjelp? Og hvor mye betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vaskehjelp en gang i uka som vasker alle gulvene,har et ganske stort hus med to etasjer,hun støvsuger og vasker.bruker ca 1,5-2 timer og vi betaler henne 250 kr gangen svart.

Skrevet

Vi hadde tidligere, betalte henne 120 kr. timen.

Skrevet

jeg syns en vaskehjelp,som kommer til deg for å vaske i så få timer bør ha minst 150 kr i timen svart. det er en ganske slitsom jobb å vaske... jeg har ikke vaskehjelp selv, men har en venninne som betaler dette, og en dame som jobbet litt på kjøkkenet på min arbeidsplass får 150-200 kroner timer for å gjøre hovedrent og flyttevask.

egentlig ville jeg ikke hatt svart vaskehjelp i huset....tror jeg.... men har jo hatt noen polakker til å rive låven en gang.....

Skrevet

Har mange jeg kjenner som bruker vaske hjelp,svart selvsagt og de betaler alle mann 100 kr timen!!

Så da vi ansatt vår vaskehjelp som er 18 år og i familien,så syntes alle at vi gav henn mye.men vi tenkte at vi iallefall ikke skulle utnytte at hun var familie og ha det på oss.

Det kan iallefall anbefales på det sterkeste!!betaler med glede de pengene,ellers hadde de sikkert bare blitt brukt til noe annent vi ikke på kangt nær hadde hatt sånn glede av!

skal sies at dette er noe vi investerer i nå når jeg er gravid og sliter med blodtrykket og samboer har ryggproblemer og vært sykemeldt,så dette har vært til stor hjelp for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...