Gå til innhold

Valg av Mei Tai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil kjøpe en Mei Tai og har vært innom tettintil.no men det er så mange nettbuttiker som selger dem!!! Jeg liker de fra hønemor.no men også syns babyhawk ser bra ut....Noen med erfaring som kan hjelpe meg? eller anbefale en mei tai?

Gutten min er 6 måneder.

Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta en med sovehette hvertfall. Om du skal bære på rygg og baby sovner er det veldig greit å ha. I tillegg er det lurt å ta litt lange stopper sånn at du kan twiste på barnets rygg og ta de bak på din rygg og knyte der, i stedet for å måtte knyte fremme under barnets rumpe. I tillegg kan man knyte noe som heter tibetans når man bærer på rygg om stoppene er lange nok. Også er det greit at mei taien har litt polstring i skulder stoppene.

Ellers kan man egentlig bare kjøpe en mei tai man liker utseende på. Jeg er veldig glad i min mei tai i cord fra ellevill.com. taitasi.com har også mange fine stoffer og velge blandt.

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt fra meitaibaby.com, syns de var så fine. :)

Skrevet

Har du mulighet til å komme deg på et bære treff? Det veldig forskjell fra mei tai til mei tai og kjempe kjekt å få prøve litt. jeg har bare så vidt prøvd en kleinsmekker, men den syns jeg ver kjempe god.

Men de er vanskelige å få tak i da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...