Gå til innhold

Msse tanker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg endelig(?) gravid igjen...Er alene med verdens beste gutt på 3 år, og nå er jeg da gravid igjen. Er samme pappa. Har bestemt meg for å beholde min lille spire, dette skal vi klare klare...-håper jeg!!! Men det er helt klart masse som svirrer i hodet nå...phu-måtte bare få ut litt tanker her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Skal se det går kjempebra. Ønsker deg masse lykke til!!

Vil gi deg en god klem.

Skrevet

For det første: gratulerer med ny spire! :-) Ett nytt liv er bare så fantastisk. Hele prosessen er jo helt utrolig!

Det at du er alene er jo en utfordring, men med den rette psyken og innstillingen kan alt gå! Er sikker på at du klarer dette helt fint. Håper du har det bra oppi alle tankene!!!

Skrevet

Tusen takk!!! ;o)

Skrevet

Tusen takk! Det er jo ett under hver gang det blir til ett nytt liv syntes jeg! Helt fantastisk!! :o)

Jeg tar lett til tårer, men tror det skal gå bra! Har noen utrolige venner som stiller opp 100%, og det er godt å vite!

Veldig godt å kunne lufte tanker her også!!!

Skrevet

Ja, her er det mange i samme situasjon så her kan man få masse råd og støtte! :-)

Jeg har vært (og er) en "sliter" og ble aldri gravid. (Manglende/sjelden) eggløsning) Da var det godt å få trøst på disse forumene når tr kom mnd etter mnd. Det kan heldigvis se ut til at (u)hellet har snudd nå, og at jeg endelig har fått en spire, men det får tiden vise!! :-)

Gode venner er gull verdt!!!! :-)

Skrevet

Så spennende!! Håper på å kunne gratulere snart :o)

Det er godt å ha noen å skrive med når man er i sånne situasjoner, godt å vite at man ikke er alene og at folk støtter deg!!!

Ønsker deg hvertfall masse lykke til!!!! =)

Skrevet

ønsker dere lykke til begge 2.

Jeg har selv vært alene med 3 åring, baby og et fosterbarn. Det går så fint skal du se!!!

Jeg og bf har funnet sammen igjen, og er nå i begynnelsen på baby nr 3 sammen.

Man klarer seg alltids alene, har noe med instillingen å gjøre.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...