mizz25 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Kordan blir puppan dokkers på natta da? Får de små begge puppan eller bare en på natta? Mini her får en hver gang =) Hvis mini får pupp kun en gang,så må æ pump mæ.. Flere?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Tuppa mi får bare en pupp ho å, virke fornøyd etter en. Ho søv natta gjennom no, så e ganske sprængt på mårran ja men æ pumpe mæ ikke. Hende æ håndmelke ut den værste sprængen da så tuppa ska få tak på puppen.
mizz25 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 okay... Huff,grei du å ha spreng? det e jo sååå ekkelt,får ho ikke i vranghalsen når ho ska drekk da? mini her får i vranghalsen,brekk sæ å kasta av å te opp... :-/
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Hos meg stabiliserte det seg etter noen dager. Våknet et par morgener med mye spreng, men produksjonen fikser seg selv. Jeg har også spreng etter økedøgn, eller dager hvor jeg har matet henne ofte. Men det går alltid over etter et par dager.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Syns itj d gjør vondt å ha spræng æ, men håndmelke ut d værste sånn at æ slæpp å lækk sånn å for at tuppa ska få tak på puppen. Hende nånn gang at ho får i vranga ja, men det gjør ho av å til t vanlig å. Melka mi kjæm veldig fort å æ har masse masse melk så ho e vant t å må spis fort. Så det går helt fint no, sett ikkke i vranga så ofte no lenger. Om ho gjør d så hoste ho bare litt. Kan ikke begynn å pump mæ æ for da får æ enda mer melk å d e allerede for my... E ikke så sprængt om mårran længer som æ va da ho nettopp hadd begynt å sob hele natta. Har regulert sæ litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå