utflyttet stavanger dame Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Hei folkens, gutten min er nå blitt 15 måneder og jeg 5 uker på vei igjen, litt tidl en ventet, men velkommen til denne verden er den. Håper det går greit. Har nettopp begynt i ny jobb så gruer meg til å fortelle sjefen og arbeids kollegane mine om dette, heldigvis noen uker til enda. Ønsker dere alle en flott kveld i det flotte været vi har her i sør
Lyst på nr3♥ Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hei!! )) Gratulerer så mye!! )) Sitter i nesten samme båt.. Har en flott sønn på 14 mnd og er nå antageligvis 8 uker på vei... Skal starte i ny jobb neste uke, så tror nok jeg gruer meg like mye som deg til å fortelle dem d... men skit au!! De kan jo ikke gjøre noe av den grunn da, får heller bare jobbe d jeg klarer (alts mener da i lengde!!) så lenge d går! Vår var heller ikke akkurat planlagt, men er hjertelig velkomment!! )))) Ønsker deg også en flott kveld videre! )))
:*lillefru*:har født*: Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, lykke til i svangerskapet ) Har en nydelig gutt på snart 18 mnd, og en nydelig datter på 3 1/2 år. Er 5 +2 idag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå