Gå til innhold

å sove i telt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lyst å sove i telt :) skikkelig fiske camping tur :) men bestemora mi protesterer vilt på dette etter som jeg er i uke 24. hun mener det kan vere farlig osv. men det er ikke det? reise på camping tur og sove i telt? fiske turer å sånn selv om jeg er gravid?

er jo ikke sjuk på noen måte er bare gravid. kan noen gi meg råd om hva jeg kan si til bestemor så hun forstår at jeg ikke trenger vere lenka til sofaen hele dagen men at det er helt greit å reise på camping og fisketur å sove i telt selv om man har kul på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe... nå trodde jeg at jeg skulle le meg ihjel et øyeblikk =)

Jeg og mannen og svigerinnen min kjørte til Sverige når jeg var i 8 mnd sist =)

Kjørte fra Bergen til Gøteborg omtrent uten stopp hele natten!! Stoppet bare så jeg kunne strekke ut bekkenløsningen iblant.

Da vi kom til Gøteborg slo vi opp teltet (skikkelig 60 talls hustelt i orange,brunt og grønt ) på Liseberg Kærralund.

Der sov vi 2 netter også var det samme ruten hjem igjen,en deeel 1000 fattigere =) Shoppet MASSE klær til babyen,og masse godteri!!!

Mamma var helt hysterisk,livredd for at kjøreturen skulle sette igang fødselen,for ikke å snakke om det å ligge i telt,grusomt farlig!!

Faktisk var det deilig å ligge i telt på oppblåsbar madrass (den tykke typen) med litt for lite luft i kunne jeg rulle akkurat som jeg ville =)

Reis på tur du,og kos deg =)

Skrevet

Vet du, dette har jeg også tenkt på :o) Skal på bryllupsfest til min far, som bor langt unna. Da alle familiemedlemmer er invitert, er eneste tilbudet å ligge mange på samme rom.. dette har ikke jeg i min tilstand noe lyst til! Kan jo være en må slippe litt luft :o) Tenkte jeg skulle ta med teltet og heller sove på luftmadrass.. Og lurte litt på hvordan det føltes med stor mage. Selskapligheten er ikke før om en mnd, og da nærmer jeg meg vel 30 uker tenker jeg..

Men nå tror jeg jammen meg vi kommer til å satse på telt og madrass jeg!

Skrevet

hørest fint ut :)

jeg gleder meg som en liten unge jeg :) uten tv,skal slå av mobilen og kun radio utover den fine mai natta :) kan vere sikker på at jeg skal reise masse i sommer. vet ikke hvordan besta hadde det når hun skulle ha barn, men hun lå vel ikke på sofaen hele dagen hu heller.

men så var det å forklare henne at det ikke gjør no da. hu maser jo så fælt. litt slitsom den dama der hehe :)

Skrevet

Hehe..hva skulle være farlig med å sove i telt da??

Må bare se det komiske i alt hysteriet jeg da...

Det er da ingenting farlig for hverken barnet eller deg det.

Spørs jo bare om man syntes det er behagelig el ikke..

Men noen fare for noe er det iallefall ikke,man må kunne tenke logisk oppe i det hele også da.ellers hadde vi ikke kunnet beveget oss mye gitt;))

God tur:))

Skrevet

Teltturer er jo kjempekoselig!!! Og det er da ikke farlig fordi om du er gravid!! Du får spørre bestemora di om hun faktisk lå på sofan i 9 mnd når hun var gravid!! Det tviler jeg på at hun gjorde! :-)

Skrevet

er det jeg å mener det kan umulig vere farlig. frisk luft og fri fra tvn :) begynner å lure på om ho lå på sofaen jeg :) men hu sier hu klatra i tre og det hade ik jeg turt tror jeg.

Skrevet

Jeg har kommet hjem fra telttur i dag jeg. Har deltatt på et treff for historiske militære kjøretøyer fra i går til i dag. Vi kjørte en gammel jeep dit. Kan ikke akkurat si at komforten i den kan sammenlignes med en vanlig personbil akkurat. Den er veldig stiv, så alle humper og dumper kjennes veldig godt..! Men jeg kom meg da helskinnet frem, lå i telt i natt og kom meg helskinnet gjennom litt terrengkjøring og turen hjem i dag. Jeg er 33+6 i dag, så er høygravid om ikke så altfor lenge. Er mange som har protestert på at jeg skulle kjøre i en slik doning i helga og at jeg skulle ligge i telt, men det gikk så fint atte =) Fødselen har ikke startet enda ihvertfall... =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...