Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 på meg sjøl.. vil så innderligt gå ned i vekt, men klarer ikke å stoppe med all sjøkolade,kjeks osv :@:@ åååhh.. noen forslag t hva eg kan gjør?? Tusen takk for svar =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 joda, det kan du! Bare hold ut et par dager, så går suget over av seg selv Gått ned 14 kg nå jeg, det går fint, bare du har VILJESTYRKE!!!
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Tja, kutte tertene iallefall;) (irreTERTE?! Hihi) Trene litt kanskje? Energi inn= energi ut = ikke vektøkning? (men det er jo veldig vanskelig å si for ingen diett passer for alle, ingen treningsform er noen fasit heller)
Kaffemocca Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Vet ikke om du har det, men her må jeg rett og slett la være å ha det i huset. Jeg greier fint å gå forbi alt godt på butikken, men hvis jeg først kjøper noe greier jeg ikke å ha det i skapet i flere dager uten å spise det.
grå :) Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 det kan også hjelpe å bytte det i sunnere alternativer elelr mindre mengder. her går det i småsjokolader eller mørk sjokolade når det blir for ille
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Og forresten, frukt! Bytt ut snopet med frukt i hauger og lass. Noen av favorittene her i huset om dagen er grønne druer med isvann vedsiden av, det er knalldigg, samme med grønne epler. Mango er digg, skjær i biter og frys, så er det NESTEN is;)
Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2008 tusen takk for svar alle =) eg har begynt å trena.. ska prøva alt eg kan nå for å gå ned noen kilo =)=) har fått lånt sånn berømt rockering og nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå