Gå til innhold

åååhhhrrr.. blir så irreterte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på meg sjøl.. vil så innderligt gå ned i vekt, men klarer ikke å stoppe med all sjøkolade,kjeks osv :@:@ åååhh.. noen forslag t hva eg kan gjør??

Tusen takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

joda, det kan du! :) Bare hold ut et par dager, så går suget over av seg selv ;) Gått ned 14 kg nå jeg, det går fint, bare du har VILJESTYRKE!!! :D

Skrevet

Tja, kutte tertene iallefall;)

(irreTERTE?! Hihi)

Trene litt kanskje?

Energi inn= energi ut = ikke vektøkning?

(men det er jo veldig vanskelig å si for ingen diett passer for alle, ingen treningsform er noen fasit heller)

Skrevet

Vet ikke om du har det, men her må jeg rett og slett la være å ha det i huset. Jeg greier fint å gå forbi alt godt på butikken, men hvis jeg først kjøper noe greier jeg ikke å ha det i skapet i flere dager uten å spise det.

Skrevet

det kan også hjelpe å bytte det i sunnere alternativer elelr mindre mengder. her går det i småsjokolader eller mørk sjokolade når det blir for ille

Skrevet

Og forresten, frukt!

Bytt ut snopet med frukt i hauger og lass.

Noen av favorittene her i huset om dagen er grønne druer med isvann vedsiden av, det er knalldigg, samme med grønne epler.

Mango er digg, skjær i biter og frys, så er det NESTEN is;)

Skrevet

tusen takk for svar alle =) eg har begynt å trena.. ska prøva alt eg kan nå for å gå ned noen kilo =)=) har fått lånt sånn berømt rockering og nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...