Susi og prinsessa Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Holder på å kjøpe en nå uten å ha prøvd den. Tenkte å ha den med til syden. Sitter barna godt i den? Sover de godt? Ser ut som de sover med beina i været, stemmer det?
Potetstappe Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Jeg kjøpte den også uten å ha prøvd heehe:P Er kjempe fornøyd med den! Eneste minus er at det ikke er særlig plass til småtteri man gjerne drasser på. Men om jeg skal ha noe mer enn det som det er plass til på stellevesken som henger på, så bruker jeg en annen stelleveske og henger foran. Har hørt mange si at Quinny vogner er noe dritt.. Men jeg er så glad i den vogna! Og at barnet kan være både forovervendt og bakovervendt er kjempe kjekt! Lillemor sover godt i den...
mamma til c og d Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg synes de sitter fint i den, og veldig grei med du kan snu sitte delen enkelt alt etter solen hvis ikke de små vil ha den i fjeset. litt lav skygge men kommer med både myggnetting, steleveske og regntrekk:) veldig fornøyd med den til sitt bruk, men med det lille hjulet foran er kan du glemme i sand o.l hvis du vil kjøre den helt til stranden:) føler ikke hun sover med beina i været, men er en knekk så de ligger ikke helt flatt ut med beina:)
Susi og prinsessa Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Tusen takk for svar:) Tror jeg kjøper den, alternativet er en trille med bare små hjul og de er ihvertfall ikke noe å trille på sanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå