Julekule08 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Jeg er 7+6, og i dag har jeg hatt kjempe sterke murringer hele dagen. Er ganske bekymret. Det har jo murret siden jeg testet positivt, men aldri vært så sterkt som i dag. Noen andre som la merke til dette da de var ca. like langt på vei som meg?
ltn :) Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 heia j er 6 uker å 2 dager å går med sterke mens smerter så jeg frykter det sammme litt kjip dette håper det går bra
GORDONSETTER Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har hatt mensmurring siden jeg testet positivt.Andre dager har de vært ganske kraftige. Er jo selvfølgelig veldig anspent i forhold til dette. Så jeg er stadig på do for å sjekke om at jeg ikke blør. Jeg har foreløpig ikke blødd og alt virker "normalt". Jeg er 6+3 og skal på første ultralyd tirsdag. Veldig spent.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Hei jeg har også murringer, men så lenge det ikke er verre enn at du kan stå oppreist liksom så er det somregel ikke noe farlig, ikke misforstå er dere veldig bekymra ring heller legen/jordmor en gang for mye. Men jeg hadde disse smertene med førstemann også, og har det samme nå. Ble fortalt at det rett og slett er livmor og leddbånd rundt livmora som strekker på seg og blir mykere. Så helt normalt, livmora forbereder seg tross alt til en helt utrolig økning i størrelse (,")",) Først rundt uke 12-13 begynte disse strekke smertene å gå over hos meg første gang, de er ikke like ille i dette svangerskapet. Men kjenner at det er noe på gang ja :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå