Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som får kramper etter sex..? Har fått det de siste gangene, prøver bare å sette ting i perspektiv.. Er det egentlig normalt når man er gravid, eller er det noe i veien da? Det var ganske smertefullt, som kraftige mensensmerter, men det fikk over etter 5-10 min.. Normalt..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om man bør ligge under sex sånn i førsten da..?

Skrevet

Det er visst normalt har jeg hørt :) Jeg også har merket det veldig, ble nervøs så jeg undersøkte litt.. Får akkurat samme "smertene" når jeg nyser eller hoster veldig. Det er bare fordi ting strekker seg i magen og ting er litt oppblåst på en måte. :) Man skal jo kunne ha sex igjennom et svangerskap uten at det skal være farlig for babyen :)

Tror det er noe som går over etterhvert :-)

Skrevet

Tørr ikke og ha sex jeg :S Livredd i tilfelle det kan framprovosere en abort..:/

Skrevet

Jeg har hørt at noen må avstå fra sex en stund i gravi, men aner ikke hva eller hvem . Men jeg har ikke turt de siste dagene pga disse krampene.

Skrevet

I et normalt svangerskap der alt er som det skal er det bare å slå seg løs jenter!

Synes litt synd på båder dere, og særlig mannen om han skal gå uten i 9 mnd.. he he.

Skrevet

Ja, er jo dritt det, men er seriøst kraftige kramper etterpå. Kan jo ikke være sånn i ni mnd, men vondt som f... er det nå iallefall. Går helt sikkert over etterhvert! Prøve seg frem litt :-) Ikke noe vits med sex om det er smertefullt da!

Skrevet

Men... Hmmm.. Det må jo ihvertfall funke bedre med forsiktig sex enn hard sex.. Hehe.. Det hørtes litt rart ut.

Men om man herjer voldsomt så kan jeg få vondt uansett etterpå jeg. sånn krampe aktig selvom jeg ikke har vært gravid. Men hvis man tar det rolig og forsiktig i begynnelsen så burde det jo ikke være farlig...? Jeg vet ikke jeg. Men jeg trodde at sex var helt ufarlig jeg..

Skrevet

Er bare nå fram til jeg er 12 uker :) Hehe, sambo tørr heller ikke..Så det er verst for meg der, han tørr fakisk ikke på 9 måneder. For han er rett for og treffe hodet til babyen ;p Men jeg tror jeg skal dragse med meg ham til jordmora så han får bekrefta att han ikke kommer til og treffe hode til babyen :P

Skrevet

De mannfolka er nå litt søte å da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...