Gå til innhold

Hva syntes dere om Danielle til liten pike? Trenger mange svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa er fransk/amerikansk og mamma norsk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke glad i det...Synes det er mange andre finere internasjonale navn, jeg liker:

Maria

Marie

Anna

Sara

Emma

Emily

Emilie

Hanna

Nora

Sanna

Alexandra

Madeleine

Skrevet

jeg syns det er et kjempefint navn. men passer kanskje bedre om dere ikke bor i norge. men jeg liker det veldig godt

Skrevet

Nydelig navn, veldig internasjonalt.

Skrevet

Åh det syns jeg var kjempe nydelig. Men jeg tror faktisk jeg ville brukt a til slutt. Daniella. Nydelig...

Skrevet

jeg har en jente som heter daniella,å alle sier til oss:ååå for et nydeli navn:D

Skrevet

Syns Danijela e finere:)

Skrevet

Likar det ikkje noke særleg.

Andre forslag:

Sofie/a

Mathilde/a

May

Lisa

Leah

Laura

Julie/a

Louise

Rebekka

Skrevet

Dere kan absolutt bruke det.. KJEMPE fint:)

Men liker likevel Daniella bedre:D

Skrevet

Synes ikke det er pent, alt for klissete navn og forbinder det mer med spanske/chilenske jenter enn franske og amerikanske.

Skrevet

Det er pent, men jeg synes det er litt vanskelig og skille mellom det navnet og guttenavnet Daniel. Uttalen i navnene er jo ikke så voldsomt forskjellige. Da ville jeg valgt Daniella, det er enda litt lettere og skille fra guttenavnet ;-)

Skrevet

Takk for alle svar!

Ser mange av dere foretrekker a-ending, vi startet der også men nå har storebror navn som ender på -a så derfor foretrekker vi nok heller -elle.

Jeg forbinder også Daniella med mer latin-amerikansk og Danielle som mer fransk...har liksom NESTEN bestemt oss men har det siste lille snev av usikkerhet..

Skrevet

Pent egentlig, men det blir for rart paa Norsk. Daniell ville det jo blitt uttalt. Saa altfor likt Daniel.

Ville heller valgt Daniela.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...