Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mista stemmen.Da blir vel gubben glad da.En stille og rolig pinse...

urkh...

--------------> "Hvisker tiske"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da blir han vel ikke glad, tenker jeg. han har sikkert lyst å høre din blide kvittring rundt om i huset :-)

stakker du da - har du fått sikkelig halsbetennelse? er vel bare cognac som hjelper mot sånt. om ikke du blir bedre - så trøster det jaffal veldig bra.

god bedring til den minst hupete hurpa jeg vet om :-)

Skrevet

Men tastaturfingrene virker vel????

Gubben blir nok slett ikke glad, når du ikke kan fortelle han hvor han har lagt fra seg alt det han ikke finner:o))

God bedring!!

Skrevet

hahaha,kvittrer jeg? hehehe,brølende løve woarw ;o)

Nei,minin fant det fort ut,så han fant jeg gravende i aska..å bare lo da jeg prøvde si noe ;o)

Liker ikke brunt jeg,men pappa sverga alltid til et glass når det var noe.

Sist jeg mista stemmen,så var den borte leeeeenge.Ei fredelig jul mente mange..hehe

Skal lage te tror jeg.Å funker ikke det,så bruker jeg tegnspråk og fotarbeid =0)))))

Skrevet

TRor min kjære hadde syntes det var svært behagelig at jeg mistet stemmen sånn innimellom. Sist jeg gjorde det var vel da Snulder ble fridd til? Og hadde en lei sammenheng med at de var noen veeeldig dårlige dib-damer der som lokket meg utpå med alle pausene med all den deilige friske luften ;-))))

God bedring!!!!

Skrevet

Jepp, frisk luft har aldri vært bra:-DDD

Skrevet

Hihihihi........unnskyld at jeg må le litt altså.....men å miste stemmen får liksom den brølende løven til å bli litt sånn Tele2-reklame-aktig;.)

Han gangsterfyren med barnestemme, eller partyfikser`n med gammel dame stemme:-)

Men jeg kan trøste deg med at den kommer plutselig tilbake så vær på vakt!

For plutselig så er det damen i butikken som får seg et brøleløv av dimensjoner:.)

Skrevet

heheh =))

Jeg skal være forsiktig.Tro meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...