Dagros med gutt Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Har akkurat opdaget at jeg er gravid. Er i uke 8 i følge "kalkisen". Var nå en tur innom toalettet og oppdager en brunaktig utflod. Hva kan dette være??? Noe galt, eller helt normalt?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Lurer på det samme. Hadde 2-3 dråper blod forrige lørdag, og nå har jeg de siste dagene hatt brunaktig utflod. Ikke hele tiden, men av og til.. Er så redd det er noe gale!!!!!!!!!!
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har blødd ordentlig i snart to uker. Alt er ok. I følge gynekologen er det "vanlig" med en blødning rundt 7-8 uker; efter å ha hoppet over en mens har det samlet seg opp så mye at det bare må ut. For noen er dette litt blodstriper i slimet eller noe spotting, for andre større blødninger. Enkelte har også regelmessige menstruasjonsblødninger under hele svangerskapet (en av grunnene til at enkelte ikke vet de er gravide før de er rimelig langt på vei)
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 jeg har osgå litt brunt utflod, men har vondt i magen. samme følelse som når jeg skal få mensen. andre som har det sånn. er i uke 9.
Heidi_Therese Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 jeg er i uke 29 å jeg har fortsatt litt brun utflod....men alt er bra hilsen jordmor ig leger tatt undersøkelse av meg ogbabyen
¤mamma¤ Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er alltid litt usikker på om jeg skal svare på dette spørsmålet, for min erfaring med brunt utflod er ikke god...jeg hadde pittelitt brun utflod på papiret to dager på rad, og fikk en uggen følelse og gikk direkte til gyn som tok innvendig UL og fant et dødt foster (MA) i uke 9.... På den annen side er det jo en av de tingene som ofte forekommer i et svangerskap (blødning altså)...men er du urolig får du UL. Min erfaring er hvertfall at legen tar det alvorlig. Tror det er laaaangt mer vanlig å ha en liten blødning og alt er normalt enn motsatt!! Lykke til!
Lemonia Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har hatt masse brun utflod og også blod i flere uker nå (10+3 i dag) og alt er helt fint med den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå