Brummeline3barnsmor Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Har to dager til termin å er veldig klar til å føde nå.....noen tips?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hva slags tips er det du ønsker? TO dager til,det er jo ikke langt unna,selv om en ikke vet om en må gå på overtid,selv har jeg 92 dager igjen.
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Det finnes jo en hel masse tips for å få i gang fødsel....har bare glemt alle..
mie76 Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 He, he, jeg gikk fjorten dager over sist, så har prøvd det meste... Kan godt ramse opp for deg, selv om jeg sluttet å tro på de:-) Kanel, f.eks. kanel-te, skal hjelpe til med modning Massere brystvortene i ett minutt så pause i fem minutter og gjenta. Gå hurtig opp og ned trapper. Rundvaske huset, bøy og tøy kroppen i full sving, forøvrig det jeg gjorde den kvelden det startet for meg... Et glass rødvin og en liten runde i sengehalmen. Det er det jeg klarer å komme på nå. Lykke til...
emmy99 Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Hei.. Mine beste tips som har funket begge gangene er sex og stimulering av brystvortene med olje.. Det som er lurt etter sex er å bli liggende 1t i senga sånn at sæden får gjort jobben sin på livmorsåpningen, funker enda bedre hvis du klarer å få en orgasme, klarer du det ikke under sexen kan du jo fikse det fint selv mens du ligger 1t i senga..å bryststimuleringen gir sammentr i livmoren sånn at du får rier.. Fødte begge gangene 1 døgn etter dette.. Lykke til.. Hold oss oppdatert da
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 OK,jeg er litt treg her jeg,burde jo har forstått at det var tips for å få i gang fødselen du ville ha. Synes det var et rart tips å drikke rødvin,enn skal jo ikke drikke alkohol i svangerskapet og lurer på hva de hadde sagt på føden om du hadde sagt at du hadde tatt et glass rødvin to timer før du kom inn på føden. Du kan spise sterk mat Prøve å ta modningsakupunktur gå en lang tur lage fødepizza (har ikke prøvd den selv,men har hørt mye om den) Da kommer jeg vel ikke på mer,enn det som allerede er blitt nevnt her i tråden. PS:Hvis du vet at du har lange fødsler(har barn fra før) så hadde jeg ikke brukt for mye energi for å få fødselen i gang,men spart dem til fødselen. Lykke til
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2008 rødvin er uaktuellt...man vet ikke konsekvensene på lang sikt selv ved inntak av små mengder alkohol i svangerskapet... skal prøve sex og brystvortestimulering i kveld blir satt i gang på onsdag uansett, men vil helst at hun skal komme før så jeg slipper modningspillene..å dryppet denne gangen..
MaybeAgain Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Vi satte i gang fødselen 3 uker før termin sist ved å ha sex. Hormonen i spermen påvirker livmunnen visst nok. I følge jordmor funker dette for "alle"... )
Heaven har født::) Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Vi hadde en runde i halmen, kyssa hverandre god natt, jeg snudde ræva til og sa natta, 10 min senere holdt vi begge på å sovne... Men da fossa vannet. He he,har tro på sex jeg ja:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2008 oki, da prøver vi det i kveld
Tante Gustava Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Sex funker desverre ikke for alle nei... Sitter her 12 dager på overtid selv og må innrømme at nå er jeg rastløs og lei nå
Brummeline3barnsmor Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2008 sex funker visst i alle fall ikke her...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 Det finnes alkoholfri rødvin på polet, er ikke pga alkoholen at man skal prøve rødvin. Som andre her skriver så funka sex for meg forrige gang,så nå rører ikke gubben meg før i juni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå