Brummeline3barnsmor Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Har to dager til termin å er veldig klar for å føde nå.....noen tips?
Smånetta 14.mai Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Det eneste som visst nok kan hjelpe er prostaglandin. -Altså dette hormonet som satte det hele i gang for vel nimåneders tid siden og finnes i mannens edlere dråper.
liten spire Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 helt enig med tipset som allerede er gitt med nr 1 orket jeg ikke tanken på sex på slutten gikk 14 dager over. med nr 2 koste vi oss litt på slutten ho kom 2 uker før termin startet rett etter litt action ska ha nr 3 om 5 uker så blir nok og følge samme opplegg som nr 2 lykke til håper det skjer noe snart
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 funket ikke i går, men vi prøver ijenn i kveld
Edelweis Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 akupunktur? sex leketøy? gåturer stimulering av brystvorter? jeg prøvde meg på lakserolje med min første, men det funka ikke, ble bare sittende på do med ubehagelig diare. vaske huset? spise sterk mat og et glass røvin? noe må jo hjelpe... hehe.. jeg prøvde alt sist gang. ikkeno hjalp. men er jo værdt å prøve=)
Brummeline3barnsmor Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2008 Sex har vi prøvd 2 dager på rea nå, å d funker tydeligvis ikke....vil ha baby nå!!
junijente fikk julijente Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 En kollega av meg som akkurat har blitt bestemor sa at jeg måtte ligge unna vindusvask i sommer, med mindre jeg gikk på overtid, for det kunne visst sette i gang fødselen. Jeg har aldri hørt dette før, men om vinduene er litt støvete kan det jo være verdt et forsøk? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå