Gå til innhold

Hei alle sammen! Spm til dere! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er snart ett år siden jeg har vært innom denne siden, men nå meldte behovet seg igjen! ;-)

Jeg har hatt litt surr i syklusen den siste mnd, fikk plutselig tr på dag 26 istedenfor 33 som jeg pleier. Derfor er jeg ikke sikker på når jeg isåfall hadde el.

Iallefall: Er på dag 32 nå. For ett par dager siden (dag 29) valgte jeg å ta en gravitest. Vet ikke helt hvorfor, hadde bare en fornemmelse. Etter sex hadde jeg fåttt kramper så jeg måtte ligge rett ut i nesten ti minutter etterpå. Dette hendte to ganger. Aner ikke hvorfor eller hva det kunne være..?

Tok iallefall en test og der kom det opp ett blått kryss. Ikke sterkt, men alikevel tydelig. Hele streken kom ikke med i tykkelse, men var "hel" ellers videre ned. (Skjønner?) Jeg ble litt usikker, så tok en ny neste dag. Her skjedde nøyaktig det samme.

Noen av dere som har opplevd det samme? Jeg er så usikker nå, på hvordan jeg skal tolke dette, så hadde satt pris på svar!! :-) Er tom for tester, men veeldig nyskjerrig! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaring med dette..?

Skrevet

gratulere....:)

er kanskje åpenlyst, men jeg vil anta at du er gravid....

Skrevet

Nja.. Er litt usikker, når ikke krysset er sterkt. Får vente å se..!

Skrevet

Er det cb du tester med?

Den er 99,9% sikker....og som legen min sa da jeg spurte han om dette spm.....en strek er en strek....gratulere....

Skrevet

Ja, cb. :-) Herregud, klarer ikke å juble før jeg var en sterk test. Skal sies at jeg har vært en såkalt "sliter" på dette forumet i nesten 1.5 år. Vi tok en pause i prøvingen pga huskjøp og oppussing. Kanskje det var det som skulle til? :-) :-) Det er isåfall helt utrolig.

Tok en billig-test også, men der kunne jeg såvidt se at det var to streker. Men den har vært blendahvit andre ganger jeg har testet.

Jeg får klamre meg til håpet! :-)

Skrevet

gratulerer sier jeg også! en strek er en strek sies d!!

Skrevet

Men hva med de krampene jeg får da? Er jo ikke helt normalt det, vel? Hadde ikke sånn de andre gangene jeg har blitt gravid. Er det ett dårlig tegn..?

Skrevet

helt normalt....:) Husker ikke hva det kalles, men det er livmoren og senene rundt som strekker seg...

Skrevet

Okei, men det er bare etter sex da. Ellers har jeg ikke murringer engang. Føler egentlig ingenting. Er litt ekstra trøtt, men det kan jo være solen. Litt irritert og emosjonell, men det kan være fordi jeg har sluttet å røyke p.g.a denne testen.. :-) Forklaringer på alt vettu..Bør man avstå fra sex da? Eller ..? Sorry alle spm altså... :-)

Skrevet

det er ikke sikkert du har "nok" hcg-hormon i kroppen enda til og få en strek strek, men en strek er en strek altså.

du er nok gravid :-) gratulerer så mye. Med huskjøp/oppussing og baby!

heldiggris!!:-)

Klem

Skrevet

Nei, jeg håper det vil stige fremover. Jeg har bestillt meg tester, så de kommer vel i posten etterhvert..! Krysser fingrene for ett godt kryss der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...