Miraculix Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Hei! Det er snart ett år siden jeg har vært innom denne siden, men nå meldte behovet seg igjen! ;-) Jeg har hatt litt surr i syklusen den siste mnd, fikk plutselig tr på dag 26 istedenfor 33 som jeg pleier. Derfor er jeg ikke sikker på når jeg isåfall hadde el. Iallefall: Er på dag 32 nå. For ett par dager siden (dag 29) valgte jeg å ta en gravitest. Vet ikke helt hvorfor, hadde bare en fornemmelse. Etter sex hadde jeg fåttt kramper så jeg måtte ligge rett ut i nesten ti minutter etterpå. Dette hendte to ganger. Aner ikke hvorfor eller hva det kunne være..? Tok iallefall en test og der kom det opp ett blått kryss. Ikke sterkt, men alikevel tydelig. Hele streken kom ikke med i tykkelse, men var "hel" ellers videre ned. (Skjønner?) Jeg ble litt usikker, så tok en ny neste dag. Her skjedde nøyaktig det samme. Noen av dere som har opplevd det samme? Jeg er så usikker nå, på hvordan jeg skal tolke dette, så hadde satt pris på svar!! :-) Er tom for tester, men veeldig nyskjerrig! :-)
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Du er nok gravid! En strek er en strek!!!!! Masse lykke!!!!!!!!!!
Miraculix Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Men er det ikke stor sjangs for at det er så tidlig at det kanskje ikke har festet seg eller noe? Er sikker på at et egg er blitt befruktet, for streken er tydelig blå. Men blir så innmari usikker siden streken er så tynn. Får nye tester t tirsdag, får vel prøve å teste igjen da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå