Gå til innhold

brun festeblødning? mange som har vært borti det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!! jeg hadde en bitteliten blødning da jeg hadde eggløsning nå lørdag i forrige uke.. og den var mere lysbrun,enn rød..

og nå(i går), seks dager senere, så blødde jeg igjen..denne gang også brunt...deretter litt mere mensfarge.. men kommer ikke like mye blod nå som jeg pleier å ha andre dag mens..

jeg har kjent murringer i magen den siste uka, og blir kvalm av det...

og i går og i dag har jeg følt meg sliten og trøtt..

kan jeg være gravid?? eller det bare mensen jeg ha fått nå??en uke for tildig..

mange som har vært i samme båt her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Ja jeg kjenner til de brunspottingene ja...

Jeg skulle ha mens'n en tirsdag (HAR ALLTID PÅ EN TIRSDAG!!!) men jeg begynte å få brunspotting fra lørdag til tirsdag, sånn bare litt... og tirsdag fikk jeg en litt mer blødning, men ikke sånn som den pleier å være nei... og så dagen etter var t tilbake til brunspotting igjen i ettpar dager og så vips, ingenting!! :)

Og samme med meg, ble trett og sliten ikke lang tid etter dette, men jeg tenkte ikke engang på at jeg var gravid da, så tok ikke hintene (OG JEG HADDE MANGE!!!!) *LER*

så jeg reagerte ikke før NESTE mens'n-tid når tante rød ikke kom i hele tatt jeg... Så da begynte jeg å legge sammen 2+2!! ;))

OG tok test etter 2 dager og joda, BLÅTT KRYSS NESTEN FØR JEG DUPPET TESTEN I URINEN! ;)

Og da forsto jeg hvorfor jeg hadde sovnet på sofa'n om kvelden kl 8, og konstant sulten, forferdelig sliten av ingenting etc!! ;)))

Så d jeg har funnet ut stemmer er at jeg ble gravid 1 uke før jeg hadde brunspottingen.. Jeg hadde forferdelig hodepine i 4 dager før den lørdagen, så regner med at da var egget befruktet! ;))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...