Gå til innhold

....da er det vel bare å takke for seg


Stina..

Anbefalte innlegg

Hjemme hos mine kjente og kjære igjen etter en uke på sykehuset. Vi mistet babyen vår..Etter ett år med prøving og en abort greide vi det endelig, aldri har vi vel vært lykkeligere..Forrige lørdag bar det på sykehuset med store smerter og tap av bevissthet, Det viste seg at den lille hadde festet seg i eggstokken og de siste 10 ukene vokst seg stor og fin der. Det ble så trangt at eggstokken sprakk og jeg fikk en større indre blødning, ble operert i hui og hast og min lille venn fjernet.. Gud som jeg savner den vesle klompen,skjønner ikke åssn jeg skal komme gjennom dette. Har fått fantastisk støtte fra samboer og familien min, fra leger og sykepleiere..men innimellom hjelper det så lite..

Ville egentlig bare takke for meg og ønske dere alle lykke til videre.

Håper jeg med tid og stunder er tilbake her igjen.

Klem til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Stina!

 

Så trist å høre at du mistet.... ord hjelper så lite i sorgen,men sender deg en varm tanke og håper du snart er tilbake på BIM igjen.

Selv mistet jeg i uke 11 forrige gang, så vet hvordan smerte det er du kjenner på. I dag er jeg 8+1, og håper inderlig det går bedre denne gangen... men har en konstant gnagende uro og bekymring.....

 

Bruk den tiden du trenger, sørg, gråt og del tanker og gråt med din kjære. Lykke til videre. Jeg er sikker på at du snart er tilbake, med en spire som vil vokse seg stor og fin:)

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stina

 

Det var trist å lese om hva som har skjedd. Føler virkelig med deg! Det må være jæ.... å gå gjennom noe sånt, men heldigvis ser det ut til at du har fantastiske mennesker rundt deg. Det er alfa og omega.

 

Jeg venter på svar angående om min spire også sitter utfor livmor. Får ikke håpe at jeg må gjennom det som du har måttet gå gjennom.

 

Jeg vil ønske deg god bedring. Ta dere tid til å sørge. Kanskje er dere klare til å prøve igjen snart?!

 

Lykke til uansett.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre om tapet ditt:(

Har mistet tidlig i svangerskapet 2 ganger selv og vet at det er innmari tungt... Godt at du har god støtte i de som er rundt deg.. Ta tiden til hjelp så bli det lettere etter hvert.. Og husk for all del at DU KAN bli gravid!!! DET vet du med sikkerhet ikke sant!!!

 

Håper å se deg her inne igjen snart

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...