Northernlights Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 I natt hadde jeg en fryktelig snodig og rar drøm. Mye,mye rot, men midt i drømmen så var jeg plutselig i Trondheims gater, og ser ei skikkelig gammel dame gå med en stor gravstein på ryggen.Så ikke ansiktet hennes. Ikke teksten på gravsteinenen heller, men det sto noe på den. Nå går jeg og innbiller meg at farmor dør snart :o/ Eller betyr snt noe helt annet? Det var skikkelig ekkelt...
Northernlights Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2008 Ingen som har peiling? Finner ikke noe når jeg googler..
Northernlights Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Hm, dette fant jeg:Hvis du ikke kan lese det som står, kommer du til å få gode nyheter innen familien (fritt oversatt, da jeg ikke fikk til å klippe ut og lime inn her) Hm,hmmmmmmmmmmmmm...skal jeg bli bestemor igjen? ;o)
Odine! Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Kanskje det betyr at du tenker mye på bestemora di, og er redd for å miste henne? Eller dama symboliserer deg, og at du sliter med noe tungt for tida? Jeg tror ikke på sanndrømthet sånn i hverdagen, men etter å ha sett alle episodene av Medium, våknet jeg opp midt på natta og tenkte at jeg måtte ta kontakt med arbeidsstedet der jeg kjente dem ;-) Lett påvirkelig? Ja, litt, kanskje!
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 He he, nå er det vel ikke akkurat noe sammenheng mellom hva du drømmer og hva som skjer, eller? ;-) Betyr sikkert bare at hun er i underbevisstheten din...
Northernlights Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2008 Snakker med farmor på tlf nå ;o) Måtte jo ringe henne.
Northernlights Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2008 Joda, men jeg har drømt så mange ting som har ment noe,og blitt oppfylt...så jeg er litt "var".
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 Noen i natten med litt peiling?Var ikke en "vanlig" drøm,,,,
The most famous Ludder Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Kanskje du er redd for å bli gammel og dø...?
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2008 Nei, er faktisk ikke redd hverken å dø eller bli gammel (eller omvendt ;o) Den drømmen var freaky...var i Prinsensgata i Trondheim. Kanskje det betyr at jeg skal få komme hjem til Trondheim når jeg dør =o) Det har kanskje vært noe jeg har tenkt en del på, at jeg iallefall vil begraves i Norge, om jeg skulle dø.-
The most famous Ludder Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Kanskje du er så redd for det at bevisstheten fortrenger det til underbevisstheten... Eller du rett og slett har skjønt at Trondheim er helvete, hehe...
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Hmmm, vi hadde drømmetyding som fag på skolen. Men kan ikke si jeg husker hva drømmen din kan bety. Dessuten har man i stor grad gått bort i fra at diverse ting har èn spesifik betydning. Det som er viktigst er drømmerens relasjon til det h*n drømmer om. Klart at en edderkoppelsker og en med araknofobi vil få forskjellig betydning ut av en drøm som omhandler edderkopper. Mene, hvordan følte du i drømmen da? Altså. Ble du skremt? Var det ok? Sånne ting har større betydning.
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. mai 2008 Njaaa, har aldri tenkt på Trondheim som helvete ;o) Fin by,det. Jeg er ikke redd døden, så det er ikke det. Æresord. =o) Ikke har jeg tid til å dø,heller. Så travelt som jeg har det...
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mai 2008 Jeg var ikke redd, men fryktelig nysgjerrig på hva som sto på den gravsteinen hun hadde på ryggen som en ryggsekk. Men hun gikk så fort over gata,at jeg fikk ikke lest det.... :o/ Får drømme at jeg løper etter henne i natt..hehe
The most famous Ludder Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 Jeg tror du er redd for at noe skal forsvinne uten at du forstår hvordan det skjer... Du er redd for ikke ha nok oversikt over hva du eier, slik at du ikke merker når du mister det...
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2008 Den der var så dyp at mine små grå ikke helt forsto alt. ;o) Jeg eier lite =o) Mange barn,men få eiendeler..
The most famous Ludder Skrevet 12. mai 2008 #17 Skrevet 12. mai 2008 Det trenger ikke være mennesker det er snakk om, damen kan være et bilde på en eiendel, egenskap, årstid osv, og gravsteinen et bilde på at du er redd for å miste noe. Det at du ikke klarte å se teksten kan bety at du er redd for å ikke ha oversikten over det du risikerer å miste... hehe...
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. mai 2008 Men damen var ikke meg, så jeg føler meg mere som en tilskuer i drømmen. Ellers har jeg hatt drømmer der jeg har vært hovedpersonen i fæle ting, som slangeangrep og forfølgelse, men de drømmene der det lenge siden jeg har hatt. Håper det er å stole på hva jeg fant om at det betyr gode familienyheter. ;o) Vil gjerne ha flere barnebarn =oD
Little P & D Skrevet 12. mai 2008 #19 Skrevet 12. mai 2008 Hehe.. Gubben sier at da får du høre med noen av de lenger oppe i statene..
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 12. mai 2008 Øyner ikke noe sånt i nær fremtid der oppe,nei ;o) Vi satser på dere ;o))
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. mai 2008 #21 Skrevet 12. mai 2008 Gravstein : En ny gravstein symboliserer nye muligheter. En gammel gravstein symboliserer et fornyet vennskap. Gammel: Ser du gamle folk vil dette stort sett være positivt. Er du eldre i drømmen enn i virkeligheten er det på tide å oppsøke en lege for en helsesjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå