Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Har ei jente som har ca 6-8 cm igjen før hun fyller bagvogna fra topp til bunn. Hun kan ta sikkelig sats å spenne ifra og dulte borti med hodet... Når er den for liten? Hadde jo kjøpt vogn med stor bagvogn også... og hun er bare 3 mnd. Men det er ikke mange ukene før hun rører bunn og topp:) Har kun dyne over... ingen pose nå! Har tfk-twist.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Bagvogna er for liten når ungen har vokse ut av bagen.. Finnes jo ikke store bagvogner lenger.. Men på 80 tallet var de store, guttungen min på 2år kan ligge i bagvogna eg brukte da eg var liten:) Så det var sånne vi skulle hatt enda, hehe
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Heheh, ja, jeg skjønner virkelig at bagvognen er for liten når de har vokst ut av bagen... kanskje dårlig formulert av meg, men jeg tenker på hvor mange cm klaring bør de ha før den blir for liten... Kan jo ikke ha henne i bagvogna hvis hun stadig driver å spenner i fra å dulter borti med hodet i toppen av bagen?? Og da har hun vel ca 4-5 cm klaring... Heheh:)
*Smiley* Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Mini v okste ut av bagvognen nylig. 7 1/2 mnd og 73,5 cm.Så han er ganske lang også.
twoboys & a girl Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 min er 4 mnd å bagen er begynt å bli for liten. Nå er han i tillegg begynt å nekte å ligge i den, så må vell finne frem sportsdelen.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Er vel bare å bytte det? Syns folk krisemaksimerer litt med den der baggen, altså. "Hvordan skal vi leve ute", liksom. Henviser ikke spesielt til ditt innelgg nå, altså,men sånn generellt... Vi bytta da eldste var 4 mnd sist. La en dyne i bunnen og hadde dyne/teppe over, så sitter de litt "fast". Har du lammeskinn bruker du vel det underst i stedet for dye. Går så bra, atte!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Hei, HI her. Ja, jeg har fått med meg at de fleste krisemaksimerer det med å bytte til sportsdel.. og jeg tok meg ikke nær av det du skrev:) Men var det mange cm igjen før din baby berørte bunn og topp samtidig da? Som jeg har sagt tidligere at hun har mellom 6-9 cm igjen før hun berører begge ender samtidig! Regner med det blir bytting for oss også ved 4 mnd alder! Tror ikke det vil bli noe vanskelig å bytte, for hun er svært så opptatt av omverden:) Men lurte litt på ang hvor mange cm klaring de burde ha så ikke hun kan ta sats å dulte det søte lille hode sitt i toppen av bagvogna... synes hun skulle hatt større plass nå, for det virker litt trangt selv om hun har litt klaring enda!! Hehehhe, vanskelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå