Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 nå når det er så varmt så er jeg litt usikker på hva hun skal ha på seg om natten, har kjøpt tynn sommerdyne, men skal jeg la henne ligge med bare body på seg om natten nå??? hun bruker vansligvis pyamas da, men kanskje det blir i meste laget?? hun sparker av seg dynen hver natt...så er jo redd for hun skal fryse om hun har på seg for lite klær også...:S
EierIkkeFantasi Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 vi brukte nattdrakt men nå er det så varmt så er han så varm av seg i tillegg,så nå sover han kun i langermet body m vanlig dyne og er god å varm
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Bruker nattdrakt enda på begge, pga de sparker av seg dyna.. Men vi har ikke varme på soveromma, så kommer til å bruke nattdrakt enda.. Eller body å strømpebukse
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Vårt lille gull har nattdrakt utenføtter,plassert nede i en bomulls "sovepose"-lignende sak, og når vi legger oss brer vi over et tynt ullpledd. Vinduet står oppe hele natten hos han. Og han ligger på saueull. Akkurat passe
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Det er nå først varmen har kommet skikkelig her i Trondheim, så tidligere har jenta vår ligget i pysj med fot, inni sovepose og på lammeull. I natt merka jeg at dette ble for varmt for henne. Så i til natta tenkte jeg å ta på henne body inne i den soveposen isteden. Skal fortsatt sove på ulla.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Nå er snuppa mi klissvåt på ryggen av svette og hun ligger i pysj uten fot, uten noe over seg og med åpent vindu..! Skikkelig vanskelig å kle dem nå..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Vi har på sønnen vår body og Babysafe om natten. Var så "smarte" at vi la han for natten i bare body og dyne med vinduet oppe, hvor han hadde sparket av seg dyna på natten.. Jess, endte opp med at han ble kjempe snørrete.. hehe:-) Så NÅ bruker vi alltid babysafe:-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 jenta vår ligger enda på lammeskinn i bomullspysj og med dyne over seg..Men vi har aircondition på soverommet, så vi holder 16 grader ca..helt hærlig, både hun og vi sover MYE bedre når det ikke er så varmt
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 hmm...her er det 20 grader akkurat nå, og har lagt snuppa i bare bleien, med dyne hun sannsynligvis kommer til å sparke av seg...bør jeg ta på henne body?? synes det er så vannvittig varmt...her en natt fikk hun varmeutslett på ryggen og var helt våt i håret...dette var dog med pysj...
smillas Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Utrolig mye mas nå som temperaturen plutselig er så høy! Sola skinner inn på soveromsvinduet hennes, det er en del bråk ute, men vi må jo ha vinduet åpent... Har funnet, etter mye fram og tilbake med lammeskinn/laken, nattpose/ikke, dyne/ikke, pysj/ikke at dette funker for henne (ikke for svett og sover like godt): Ullbody, tynn nattpose u/ ermer, ligger på lammeskinn, kanskje et helseteppe over nattposen, men den kan hun godt sparke av seg, det gjør ingenting.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 fattet ikke helt innlegget ditt smillas...??
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #12 Skrevet 10. mai 2008 Gradene på soverommet vårt går ikke under 20 grader nå om dagen, selv med vindu på vidt gap og verandadør åpen. Rullgardiner og gardiner stenger litt for luften inn, men må ha det mørkt, ellers våkner han klokken 0500 og vil opp.:-) Så nå har vi lagt ham kun i langermet body, med dyne over seg, på vanlig madrass og stretchlaken. Sjekker jo senere om det er passe.
smillas Skrevet 10. mai 2008 #13 Skrevet 10. mai 2008 skjønner jeg godt! er litt trøtt.. men saken er altså at vinneren her i huset er å la henne ligge på lammeskinn (sover dårlig uten), men kun iført body og nattpose av det tynne slaget. Så slenger vi et helseteppe over, men det er ikke så nøye, hun trenger det ikke. Har sjekket flere ganger nå, hun svetter ikke og sover som en steinbit! Sikkert 20 grader på rommet fortsatt... vindu åpent og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå