Gjest Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Jeg er flink =) Nå har jeg lasta opp og laga 3 fotobøker!! Fysjon for en jobb!! Men så ble di fine å da =) Å tror mamman min blir glad. Ferdig med boka til minne om engelen også.Mamma får en slik å hun. Så har jeg skrevet på og ordna alle takkekorta. HURREY HURREY !!! Å desa er tett,sola er kommet frem,vi har 16 grader,og det er slukt i ovnen igjen.Trodde jeg skulle fryse meg forderva.Godt man har febernedsettende ja. Nå skal jeg rydde her.For rotet har tatt overhånd nok en gang....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Så flink du er da og selv i dårlig form!!! Godt å ha laget minnebøkene kan jeg tenke meg....selv om det sikkert også føltes litt sårt og vondt......
Reveenka Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Å, nå har du vært flink! Tenker det har vært mange følelser underveis c",)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 er fornøyd ja =) Var tungt å velge ut bilder til minneboka..vil jo helst ha alle bildene i perm.men da hadde jeg aldri blitt ferdig. Men hælledussen så nydelig han var..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Åhhhh.........det er jeg overbevist om at han var.......og er i hjertene og minnene dine:-) Jeg møtte en av de beste vennene til søsteren min idag, sammen med kona hans......og det ble tårevått..........de mistet ene datteren sin for noen år siden og det vonde går aldri bort.......Men godt å dele tårene sine med noen som forstår....
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Han var så hærlig at du aner ikke. Er godt å møte noen som vet hvordan man har det ja.Her blir ting tidd i hjel syns jeg.Ivertfall av di fleste.Jeg prater alltid om han med di her.Han er jo en av oss,selv om han er borte.Ble en dose tårer på meg i dag å ja..Men gleder meg til boka kommer.Den skal ligge fremme hele tiden den. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå