Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er flink =)

Nå har jeg lasta opp og laga 3 fotobøker!! Fysjon for en jobb!!

Men så ble di fine å da =) Å tror mamman min blir glad.

Ferdig med boka til minne om engelen også.Mamma får en slik å hun.

Så har jeg skrevet på og ordna alle takkekorta.

HURREY HURREY !!!

 

Å desa er tett,sola er kommet frem,vi har 16 grader,og det er slukt i ovnen igjen.Trodde jeg skulle fryse meg forderva.Godt man har febernedsettende ja.

 

Nå skal jeg rydde her.For rotet har tatt overhånd nok en gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er da og selv i dårlig form!!!

 

Godt å ha laget minnebøkene kan jeg tenke meg....selv om det sikkert også føltes litt sårt og vondt......

Skrevet

Å, nå har du vært flink! Tenker det har vært mange følelser underveis c",)

Skrevet

er fornøyd ja =)

Var tungt å velge ut bilder til minneboka..vil jo helst ha alle bildene i perm.men da hadde jeg aldri blitt ferdig.

Men hælledussen så nydelig han var..

 

Skrevet

Åhhhh.........det er jeg overbevist om at han var.......og er i hjertene og minnene dine:-)

 

Jeg møtte en av de beste vennene til søsteren min idag, sammen med kona hans......og det ble tårevått..........de mistet ene datteren sin for noen år siden og det vonde går aldri bort.......Men godt å dele tårene sine med noen som forstår....

Skrevet

Han var så hærlig at du aner ikke.

 

Er godt å møte noen som vet hvordan man har det ja.Her blir ting tidd i hjel syns jeg.Ivertfall av di fleste.Jeg prater alltid om han med di her.Han er jo en av oss,selv om han er borte.Ble en dose tårer på meg i dag å ja..Men gleder meg til boka kommer.Den skal ligge fremme hele tiden den. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...