Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Synes dere det er ok at mannen diskuterer parforholdet med sin mor? Jeg og min samboer går igjennom en tøff periode og sliter med forholdet vårt. Heromdagen kom det fram at han hadde diskutert vårt forhold med sin mor. Akkurat hva de har diskutert vet jeg ikke, han vil ikke si det, men det handlet om tingene vi sliter med i vår hverdag. Må legge til at jeg ikke har noe godt forhold til min svigermor, og det vet han.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 jeg har snakket med min mor om trøbbel i forholdet, så syns det er greit at han har gjort det ja
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 ugh, jeg blir kvalm av å tenke på at de har sittet og snakket om oss bak min rygg
KaMa Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Siden du er her inne, så har du, eller skal ha barn. Ville det ikke vært trist dersom du hadde et nært fohold til dine barn, at du plutselig ikke skulle ha det mer, pga en svigersønn/datter? I utgangspunktet syns jeg parforholdsdiskusjoner bør være forbeholdt parforholdet, men dersom det er dårlig kommunikasjon innad i forholdet, så er det naturlig å snakke med noen utenfor. Er din mest fortrolige din mor, så er det vel også naturlig å snakke med henne.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Vi har ikke dårlig kommunikasjon, men vi er uenig om endel saker. Han kunne snakket med hvemsomhelst andre av familie og venner, men jeg føler det ikke bra at han skal brette ut om meg og forholdet vårt med en person jeg har liten tillit til.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Nei jeg syntes ikke det er greit, men så hadde jeg ikke gjort det heller, (snakket med min mor om våre problemer.) Men mannen min har ikke noe nært forhold til sin mor så det er ikke noe problem. Har vi problemer så får vi løse dem uten å dra inn andre, eventuelt hvis andre må inn så får det være profosjonelle. Det er vi enige i. Derimot hender det nok at han småklager litt over ting til broren og jeg gjør det samme til mine søsken. Men da er det bare småting. Ikke noe som egentlig setter den andre i dårlig lys.
hit og dit Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Dersom han har tatt opp ting som er privat mellom dåke så synes eg ikkje det er greit. Det går på tillit og respekt og er uavhengig av personen han snakker med. At han snakker med den personen i livet sitt som han er fortrolig med, i ein "krisesituasjon" i livet, det synes eg er heilt greit.
Dunder Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Det kommer litt an på hva og hvordan han har gjort det. Hvis du og svigermor har et anstrengt forhold og de sitter og hauser hverandre opp med hvor teit du er, så er jo det veldig dårlig gjort. Dersom dere fortsetter å være sammen vil jo forholdet mellom deg og svigermor være ytterligere skadet.. Dersom han har hatt et konstruktivt mål med å snakke med henne er jo det egentlig veldig bra! Det er jo mange menn som ikke er flinke til å søke råd hos andre når det gjelder personlige problemer, og aldri får høre hva en utenforstående tenker om saken.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Å diskutere forholde med sine foreldre eller andre nære familiemedlemmer fører aldri noe godt med seg. Det som da skjer er at familien får et dårlig inntrykk av deg og ser ikke hva du prøver på for å ordne opp i forholdet. Klarer dere da å få skikk på forholde igjen,så vil du alltid være svartmalt i den familien.Du kommer aldri til å få et godt forhold til dem,så lenge mannen springer og rakker ned på deg. For det er silk de oppfatter det,ikke som et hjertesukk men som det å rakke ned og ingen tåler at noen gjør barnet sitt vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå