Gå til innhold

Apropo barbering av armhuler -Hva med mennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sinnsykt kvalmt med menn med masse langt hår under armene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min barberer seg ikke under armene. men syntes ikke han har så voldsomt med hår der heller. det er ikke sånn veldig langt og "jævelig" med hår der. legger ikke spesielt merke til det på han, men det er vel forskjellig på mannfolka. noen har sikkert mye mer som jeg ville lakt merke til.

Skrevet

Syntes det er femi hvis de ikke har hår under armene jeg da,men klart det skal ikke være så mye at det kan flettes liksom.

Skrevet

min barebere seg ikke under der. Blir litt vel femi synes jeg vist han skulle ha gjort det.

Skrevet

Herregud, hadde jeg oppdaga at gubben hadde barbert armhulene sine, så hadde jeg dævva!! Haha nei, barbering av armhuler synes jeg skal forbeholdes jenter og homofile=)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg synes ikke det er kvalmt med hår under armene hverken hos damer eller menn, men jeg spurte ofte eksen om han kunne barbere armhulene sine slik at hårene ikke kilte meg når jeg lå i armkroken hans!:P Han gjorde det aldri da...

Skrevet

Tror jeg hadde begynt å lure om han hadde gjort det.

Har egentlig ikke tenkt på det..

Skrevet

hehe, ler bare av tanken på sambo med glattbarberte armhuler. Legger ikke merke til hårene han har under armene, det er så kort. Men hadde han hatt langt hår under armene så tror jeg hadde tilbudt meg å stusse det litt for han.

Skrevet

Å herregud. X'en min gjorde det, fikk helt fnatt, blæhh...som å ligge i armkroken til mamma jo!

Skrevet

Enig i at de ikke trenger å glattbarbere, men noen kunne ærlig talt trengt å stusse litt altså! Når de holder armene rett ned og det tyter hår ut til alle kanter er det litt ulekkert.... Best at det ikke er blikkfang. Gubben her stusser om sommeren, syns det er helt greit!

Skrevet

Min har hår på brytkassa og litt i ei "guidestripe" nedover, likeså på underarmer, lår/legger og rundt utstyret. Tror det hadde sett snodig ut om han plutselig skulle dukka opp med barberte armhuler, måtte jo nesten tatt hele seg og det ville blitt litt kleint, altså...Liker at han er litt barsk/mann, ikke helt slikka/femi

Skrevet

Min mann har stussa håret under armene av å til, vil ikke ha han glatt barbert:-)

Husker når vi var i tyrkia i 98, da lå det endel tyskere på samme hotell som oss, alle de mennene var glatt barberte i armhulene å på leggene, mens damene så ut som de aldri hadde sett en barberhøvel i sitt liv!!! ÆÆÆÆÆSSSSSJJJJ

Skrevet

Haha, tror jeg hadde ledd om samboeren kom med barberte armhuler!

Skrevet

mannen min barberer ikke armhulene og det er jeg glad for. men selvsagt hvis det hadde vært så langt og mye at du så det ut av tshortene så hadde nok jeg bedd han stusset litt. men nå har mannen min helt lyst hår der han har hår, og heldigvis ikke så masse.

Synes faktisk heller at noen menn kunne gjort noe med alt håret de har på resten av kroppen. er verre det enn å ha bare litt under armene på brystet og legger liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...