Gjest Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 har hun bursdag?? isåfall gratulerer med dagen til henne=)
Stjerne37 Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Slenger meg på å gratulerer deg så mye med dagen:)
pøber´n & je Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Helt 100% sikker er jeg jo ikke......
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 Ike hver dag nordlyset jubilerer, så må vel slenge meg på med gratulasjoner fra kalde nord. Håper dagen din blir spesiell og minnerik! :-)
mliz Skrevet 10. mai 2008 #16 Skrevet 10. mai 2008 Tusen millioner gratulasjoner til deg,min kjære kusine Håper du får en kjempefin dag,og koser der masse. Glad i deg. Bursdags-klem fra meg
Northernlights Skrevet 10. mai 2008 #17 Skrevet 10. mai 2008 takk,takk alle sammen =o) Bedt ut på middag,nå.Buffèt. Blir nok en biff ;o) eller to minst!
Northernlights Skrevet 10. mai 2008 #18 Skrevet 10. mai 2008 Glad i deg også =o) Hils S-mor spesielt fra meg. Når kommer du hit på husmorferie???
piano♫ Skrevet 10. mai 2008 #21 Skrevet 10. mai 2008 Hurra for deg som fyller ditt år, ja DEG vil vi gratulere :-) Bursdagsklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå