Gå til innhold

Hvorfor jeg ikke ammer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å dele det med dere,så kansje sånne som anonym slutter å henge oss ut!

Da jeg var liten så ble jeg desvere misbrukt sexuvelt av en voksen mann,dette har satt sine spor.

Jeg prøvde å amme gjorde det i 14 dager,men klarte det ikke følte at en annen eide krippen min,noe mange i min situvasjon føller.

Så da når mors kjærligheten forsvant og jeg var på vei til å frastøtte min egen datter. Da var det nok.

Begynte å gi på flaske litt mm og litt mme.

Singnerer ikke med anonym når jeg tør å stå for det jeg forteller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg med flaska du:=)

Vi er likegode mammaer som dem som ammer,det hvet de også!!

Flott at du forteller det,men du skal ikke føle at du trenger og forsvare noe som helst her inne.

Mange solklemmer til deg:=)

Skrevet

Men hvis det var du som skrev det innlegget i den andre tråden så har jeg ingen respekt for deg. Amming eller ikke. Man ønsker ikke sånne ting bare pga en tråd på et forum.

Skrevet

Nei jeg har ikke lagt inn et innlegg på den andre tråden!

Jeg ville bare sette fingrene på at det kansje ligger noe bak at man velger å ikke amme.

Så har ikke du respekt for meg greit det!

Skrevet

Joda, jeg ser poenget ditt, men hvis du leser i den andre tråden så står det at det var ei som ble misbrukt og som skrev noe sånt som "skulle ønske det var du som hadde blitt misbrukt..."

Jeg har masse forståelse for de som ikke klarer å amme, de som ikke gidder har jeg mindre forståelse for, men det er en helt annen sak.

Så hvis du leser det svaret i den andre tråden så skjønner du kanskje hvorfor jeg trodde det var deg:)

Har selv blitt misbrukt.

Skrevet

Var inne å så det etter at jeg hadde postet svare til deg,beklager måtten jeg svarte deg på.

Vi vet jo begge to hvor gjævlig det er!

Men jeg singnerer aldri med Anonym ser ikke vitsen med det!

Lykke til videre med babyen!

Skrevet

Synes du er tøff som forteller om dette!

Det vil nok ikke hindre slike teite anonyme innlegg som det vi har sett tidligere i dag, men vi får bare heve oss over det.

Lykke til videre med Karen Elisabeth!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...